Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Eller går det greit uten? Dette haster litt, så jeg blir glad for svar/erfaringer! Anonymous poster hash: 4b0c1...e9e
gresskar Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Har bare tatt fra Kristiansand på sommeren. Er man heldig å få kjørt ombord tidlig er det lett å finne plass, men iallfall om sommeren sitter folk i trapper og ganger osv. ..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Har opplevd at det er at hav av ledige plasser og har opplevd at det er stapp fult i alle kriker og kroker. Men kommer aldri til å betale for fast plass i framtiden fordet. Setene der er også regnet for stille sone, og med barn har jeg lyst til at de skal få snakke litt uten å få dårlig samvittighet. Er ikke så lang tur, så går greit uansett. Anonymous poster hash: e561d...1f5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Vi har alltid bestilt sitteplasser, og er veldig glad for det. Så om det er en mulighet så hadde jeg gjort det, var jeg deg Anonymous poster hash: e1c21...767
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Kjekt å bestille bord i restauranten. Da har man plassene hele overfarten. Trenger ikke være stille der Anonymous poster hash: 5c8bd...e21
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Takk for svar. Reiser med to små barn med lopper i blodet, så jeg ser liksom ikke for meg at faste plasser er veldig nødvendig, med mindre man risikerer å måtte sitte i trapper e.l. Men det kommer altså an på hvor fullt det er skjønner jeg, så da må jeg bare ta et valg ut fra det. Anonymous poster hash: 4b0c1...e9e
Monica Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Vi bestiller alltid mat, da har vi plasser i restauranten, og ikke minst får vi spist.
HvittHus Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Har reist mye med Colorline og har aldri bestilt plass. Vi hadde uansett klart å sitte på gulvet noen timer om det skulle bli aktuelt, men klarer man ikke det, er det helt klart best med plassbestilling av noe slag.
Gjest Kira Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Vi reiser flere ganger i året, og bestiller aldri plasser. Ser ikke poenget når vi har små barn som helst bare vil utforske. Innimellom er det helt kaos på båten, men man finner seg alltid en plass. Min erfaring er at mange der er villige til å dele bord når det er fullt. Mine foreldre bestiller alltid plasser, og det er veldig deilig og stille der. Vi kommer nok til å gjøre det den dagen barna blir store nok til å sitte stille for å se på film under overfarten.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Takk for flere svar. Men da gjør vi det nok sånn at vi ikke bestiller plass, og så får vi heller ta med oss litt niste dersom spisestedene er overfylte. Anonymous poster hash: 4b0c1...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå