Gå til innhold

Nav depositumgaranti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk depositumslån fra Nav, det går også an :)

Anonymous poster hash: 6b535...2e9

Gjør det det? :) han på nav jeg snakket med i dag, sa at eneste de kunne hjelpe med var den garantien. 

Anonymous poster hash: ddaef...2d1

Ja, min bror fikk det og betaler ned hver måned.

Jeg fikk også, 25 tusen, nylig, men betaler ned over bare en måned da jeg får inn penger nok til det snart.

Du må nok mase og trygle litt, måtte jeg ialefall, men de kan gi deg lån ja :)

Anonymous poster hash: 6b535...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som utleier ville jeg ikke godtatt den "garantien". Jeg ville heller ikke ønsket å leie ut til noen som ikke kunne stille med garanti selv. Da ville jeg heller godtatt en litt lavere husleie fra noen med depositummet klart.Anonymous poster hash: 4bb65...1ca

Men hvorfor ville du ikke godtatt den garantien? Og hvorfor ikke leie ut til noen som ikke kan stille med det selv?  Anonymous poster hash: ddaef...2d1
NAV er sære på utbetalinger. Det er mye vanskeligere å få dem til å betale ut penger enn det er å nekte å tilbakebetale det som er satt på depositumskontoen.Mennesker med dårlig økonomi er ofte dårlige betalere. Derfor er faren større for at de ikke skal klare å betale husleia til tiden. Det er også større fare for at de ikke skal ha penger til å betale for eventuelle skader de måtte gjøre på leiligheten.Anonymous poster hash: 4bb65...1ca

Det er det dummeste jeg har hørt!Har selv lite penger men husleien er selvsagt ALLTID det første som blir betalt!Er ingen foreldre som vil tørre å  risikere å plutselig stå på gaten med barn uten å ha ett sted å bo,derfor betaler de selvsagt husleien!! Anonymous poster hash: 4662d...56c

Det der er like dumt som å si at alle elsker barna sine og vil ikke skade dem. Mange (!) mennesker skader barna sine (bare se på den jævlige rettsaken om overgrep i buskerud nå). Mange mennesker pisser vekk pengene sine på tøys og tull fremfor å bruke de på fornuftige ting som husleie, strøm, barnehage osv.

Anonymous poster hash: cd012...de1

Skrevet

Som utleier ville jeg ikke godtatt den "garantien". Jeg ville heller ikke ønsket å leie ut til noen som ikke kunne stille med garanti selv. Da ville jeg heller godtatt en litt lavere husleie fra noen med depositummet klart.Anonymous poster hash: 4bb65...1ca

Men hvorfor ville du ikke godtatt den garantien? Og hvorfor ikke leie ut til noen som ikke kan stille med det selv?  Anonymous poster hash: ddaef...2d1
NAV er sære på utbetalinger. Det er mye vanskeligere å få dem til å betale ut penger enn det er å nekte å tilbakebetale det som er satt på depositumskontoen.

Mennesker med dårlig økonomi er ofte dårlige betalere. Derfor er faren større for at de ikke skal klare å betale husleia til tiden. Det er også større fare for at de ikke skal ha penger til å betale for eventuelle skader de måtte gjøre på leiligheten.

Anonymous poster hash: 4bb65...1ca

Det er det dummeste jeg har hørt!

Har selv lite penger men husleien er selvsagt ALLTID det første som blir betalt!

Er ingen foreldre som vil tørre å  risikere å plutselig stå på gaten med barn uten å ha ett sted å bo,derfor betaler de selvsagt husleien!!

Anonymous poster hash: 4662d...56c

Nei, det er dessverre ikke sant.

Er mange enslige mødre som driter i husleien og vet at det er vanskelig å få de kastet ut fordi her i landet er det ikke lov å sette barnefamilier på gata, selv om de ikke har betalt leia.

Har hatt ei sånn i leiligheten her også, hun fikk til og med dekket en del av husleien fra nav, men brukte pengene på andre ting...

Anonymous poster hash: 4fe53...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...