Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Matbutikken her selger ikke kremfløte og er en evighet siden sist jeg kjøpte kremfløte så jeg ble overrasket, en ansatt sa at det selger de ikke lenger. Var mannen som var på butikken og han spurte ikke om hvorfor. Er det helt slutt på kremfløte? Jeg skal lage sjokolademousse i morgen, er vanlig matfløte greit å bruke? Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Tror ikke du kan piske krem av matfløte.... Anonymous poster hash: 48e8b...530
Hjertefru Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Nei, den blir ikke stiv. Hørtes merkelig ut at de ikke har kremfløte. Har de vanlig laktosefri fløte da? Den kan du bruke(orange boks).
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Tror ikke du kan piske krem av matfløte.... Anonymous poster hash: 48e8b...530 Ja jeg vet ikke, er ikke så inne på sånt De var sikkert bare tomme, får sjekke en anna butikk. Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Hvilken butikk er det som ikke selger matfløte? Alle bensinstasjoner selger det til og med! Haha her har mannen din løyet for å slippe å dra på butikken! Anonymous poster hash: ec7b3...b86
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Nei, den blir ikke stiv. Hørtes merkelig ut at de ikke har kremfløte. Har de vanlig laktosefri fløte da? Den kan du bruke(orange boks). Takk men jeg kan heller sjekke andre butikker i morgen Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Hvilken butikk er det som ikke selger matfløte? Alle bensinstasjoner selger det til og med! Haha her har mannen din løyet for å slippe å dra på butikken! Anonymous poster hash: ec7b3...b86 Slippe butikken? Han kom hjem med flere bæreposer fulle av mat Han glemmer ofte å kjøpe noe men han innrømmer det alltid Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Pisker dere kremen alltid med en håndmikser? Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Villbringebringebær Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:) Orker ikke? Det tar 30 sekunder å piske krem med håndmikser. Anonymous poster hash: a1f58...7cd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:) Orker ikke? Det tar 30 sekunder å piske krem med håndmikser.Anonymous poster hash: a1f58...7cd Du vet ikke hva 'for hånd' betyr? Anonymous poster hash: 35654...dd2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:) Orker ikke? Det tar 30 sekunder å piske krem med håndmikser. Anonymous poster hash: a1f58...7cd Kitchn Aid og håndmikser er to sider av samme sak... Å vispe for hånd betyr å vispe fløten med en god, gammeldags, vanlig visp, du vet, sånn UTEN ledning... 😂 Anonymous poster hash: 668f8...6d3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:) Orker ikke? Det tar 30 sekunder å piske krem med håndmikser.Anonymous poster hash: a1f58...7cd Du vet ikke hva 'for hånd' betyr? Anonymous poster hash: 35654...dd2 Jeg vet godt hva for hånd betyr. Mer usikker på om Villbringebær vet det siden hun visper for hånd med håndmikser... Man mikser ikke for hånd om man bruker håndmikser. For hånd betyr å vispe med vanlig manuell visp. https://www.google.no/search?q=h%C3%A5ndmikser&client=ms-android-samsung&source=android-browser&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tz37VNf6A8aNPIaUgfAH&ved=0CEQQ7Ak Anonymous poster hash: a1f58...7cd
Villbringebringebær Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Jeg pisker alltid med kitchen Aid maskin orker ikke for hånd. Men går for hånd og fint med håndmikser:) Orker ikke? Det tar 30 sekunder å piske krem med håndmikser.Anonymous poster hash: a1f58...7cd Du vet ikke hva 'for hånd' betyr? Anonymous poster hash: 35654...dd2 Jeg vet godt hva for hånd betyr. Mer usikker på om Villbringebær vet det siden hun visper for hånd med håndmikser... Man mikser ikke for hånd om man bruker håndmikser. For hånd betyr å vispe med vanlig manuell visp. https://www.google.no/search?q=h%C3%A5ndmikser&client=ms-android-samsung&source=android-browser&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tz37VNf6A8aNPIaUgfAH&ved=0CEQQ7Ak Anonymous poster hash: a1f58...7cd Jeg bruker kitchen aid. Orker ikle for hånd og eier ikle en håndmikser... Men det går fint både for hånd og med håndmikser. Hvor leste du at jeg viser for hånd med håndmikser??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Det tar forresten veldig lang tid å vispe krem av laktosefri fløte Anonymous poster hash: 04e8f...830
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Kjøpte kremfløte i en annen butikke i dag , så "problemet" ble løst! Anonymous poster hash: 2d5ab...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå