Gå til innhold

Tisser blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men blodet kommer bare når det gjør vondt. Tissa i går, og skulle ta en urinprøve for å stixe på Jobb. Da var urinen rød. Gjorde kjempevondt å tisse, men ikke før "siste rest" skulle ut. Kom hjem, tissa på et glass, ingen smerter og ingen blod.

igjen til morgen i dag skulle jeg tisse for å ta med en prøve til legen. Fin urin, ikke vondt. Reiser meg opp men kjenner jeg må igjen. Smerte, og blod i urinen.

Jeg har ignorert en hel haug med andre symptomer i et par år og jo mer jeg leser jo mer er jeg sikker på at jeg har kreft i livmora. Jeg har hatt mine doser med uvi, og dette har aldri vært et problem. Ved uvi svir det når jeg tisser og, pluss at det ikke var utslag på stixen...

Skal ringe lege selvsagt, men regner ikke med å få time før i ettermiddag.

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 74d62...47c

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg tenker nyregrus i blæra.. Men bra du skal til legen. Om det kommer blod innimellom når du tisser som du ser, er det nesten garantert at tisset har blod i seg selvom du ikke ser det.

Jeg tester alltid positivt på blod, 3+, ser det aldri selv, da.

Lykke til og god bedring, håper du får komme inn raskt :)

Skrevet

Jeg tenker nyregrus i blæra.. Men bra du skal til legen. Om det kommer blod innimellom når du tisser som du ser, er det nesten garantert at tisset har blod i seg selvom du ikke ser det.

Ja var det jeg og tenkte. men var så rart at det ikke var utslag på blod på stixen når urinen var tydelig rød? Mistenker at hvis det ikke er utslag hos legen så får jeg ikke snakke med legen heller.... det gjør skikkelig vondt å få ut siste rest!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja var det jeg og tenkte. men var så rart at det ikke var utslag på blod på stixen når urinen var tydelig rød? Mistenker at hvis det ikke er utslag hos legen så får jeg ikke snakke med legen heller.... det gjør skikkelig vondt å få ut siste rest!

Du tok stix hjemme? Kan man teste for blod med de altså, trodde det bare var for uvi!? Uansett, om det ikke er utslag på blod hos legen heller så skal du likevel få komme inn. Du har jo vondt, og man må finne ut av hvorfor!

Skrevet

Du tok stix hjemme? Kan man teste for blod med de altså, trodde det bare var for uvi!? Uansett, om det ikke er utslag på blod hos legen heller så skal du likevel få komme inn. Du har jo vondt, og man må finne ut av hvorfor!

Tok med fra jobb;-) Stixa først på jobben, og tok med noen hjem.

fikk komme å levere den nå så jeg se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...