Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Hvordan løser jeg den, evt.? Skriveren er tråløs, og alt av ledninger er korrekt plassert. - Den skriver ut rapporter om egen status, f.eks. Men når jeg prøver å skrive ut noe, så kommer det bare beskjed om at den er frakoblet. Opplevd før? Og noen råd? Anonymous poster hash: 2d9ae...7df
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Du sier det selv, den er frakoblet. Det må fikses til at den er tilkoblet din pc - du får jo ikke skrive ut så lenge du sier den er FRAkoblet. Har ikke noe med å gjøre om den er trådløst tilkoblet eller ikke. Anonymous poster hash: bdc7c...67b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Blond, hi...eller bare ikke helt på nett? Anonymous poster hash: 49ad5...579
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg leter og leter etter " hvor jeg kan koble til " på pc`n, men det kommer ingen spørsmål om det alternativet. Er inne på enheter og skrivere, på skriveren sine alternativer osv. Anonymous poster hash: 8cce0...503
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Blond, hi...eller bare ikke helt på nett? Anonymous poster hash: 49ad5...579 Du klarer jo ikke gi et svar på hvordan det skal ordnes, så du er kanskje ikke så smart selv? Anonymous poster hash: 4b4c4...3ab
klg,2 boys now:) Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Finner du skriveren på pc? Altså kommer type og du har lagt til den aktuelle skriveren? Hvis det uansett kommer opp at den er frakoblet høres det ut som om den bør repareres
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Har du lagt til rette skriver og printer du på rett skriver? Det er mine vanligste feil da skriveren ikke funker. Anonymous poster hash: 3aa4b...ebb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Har du koblet den opp til det trådløse nettet da? Anonymous poster hash: d1ef0...35e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Ta en feildiagnose-test. Gå inn på skriveren under Innstillinger - Kontrollpanel - Skrivere - Deaktiver/aktiver for å se om den får kontakt Anonymous poster hash: bbc30...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå