Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Merker meg at TV2 og VG har helt forskjellige fremstillinger av hva som skjedde den natten:) Endret 5. mars 2015 av Morcheeba
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2015 ...er det bare meg som følger med på denne saken?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Ikke hørt om Anonymous poster hash: 05372...01f
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2015 Tv2 har kjørt en stor sak om at politiet ikke rykket ut til 113-samtalen hans da han ringte fordi han følte seg truet av det amerikanske besøket. I deres "rekonstruksjon" er direktøren rolig og saklig mens politiet er hissig og nedlatende. VG kjører helt motsatt vinkling og legger ut politilogger og vitneutsagn som antyder at det var han som angrep besøket sitt. I loggene på V G er det direktøren som virker hissig og nedlatende. Jeg klør meg i hodet!!
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2015 http://www.tv2.no/2015/03/01/nyheter/nodnummer/oslo/knivstikking/6632678 og http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/naboen-om-direktoeren-han-kom-loepende-mot-dem/a/23408244/
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg tenker at jeg ikke skjønner hvorfor media skal skrive så himla mye om dette.. når det er sagt så tenker jeg vel at man må være litt gal for å stikke noen med kniv så mange ganger. . Anonymous poster hash: 513e4...2f0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har ikke satt meg så veldig inn i saken, men det jeg vet om tabloidene gjør at jeg tenker at ingen av fremstillingene er helt riktige. Vil tro sannheten ligger et sted midt mellom. Anonymous poster hash: 06b7f...45f
overlord Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Jeg tenker at dette har vært et fyllekalas som gikk over styr og at rettssaken vil være der vi får et objektivt svar på hva som skjedde- ikke via VG eller TV2.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Linker? Fant ingenting på Tv2 Anonymous poster hash: b2717...5a7
sug lut Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 At det er helt uinteressant. At det ikke er en nyhet, det er underholdning.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Linker? Fant ingenting på Tv2 Anonymous poster hash: b2717...5a7 Beklager, jeg skulle ha oppdatert før jeg skrev.... Anonymous poster hash: b2717...5a7
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2015 Jeg tenker at jeg ikke skjønner hvorfor media skal skrive så himla mye om dette.. når det er sagt så tenker jeg vel at man må være litt gal for å stikke noen med kniv så mange ganger. . Anonymous poster hash: 513e4...2f0 Eller veldig veldig redd...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 Har ikke fulgt så veldig godt med. Men fikk med meg da han og kona sto frem på tv. Da syntes jeg synd på dem. Så leste jeg hele loggen fra telefonsamtalene med nødtelefonen. Da tenkte jeg at han direktøren virkelig har bæsja på leggen!! Anonymous poster hash: acbc4...ce6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #14 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har ikke satt meg så veldig inn i saken, men det jeg vet om tabloidene gjør at jeg tenker at ingen av fremstillingene er helt riktige. Vil tro sannheten ligger et sted midt mellom. Anonymous poster hash: 06b7f...45f Er man redd og noen knekker nesen på kona di så tror jeg de fleste er villige til å gjøre nært hva som helst. Anonymous poster hash: b2717...5a7
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mars 2015 #15 Skrevet 5. mars 2015 Spekulasjoner og ryktespredning er fjernet i henhold til forumreglene. Hold dere til saken, diskuter offentlige faktaopplysninger uten å spekulere rundt tema. Flere lignende tråder er slettet i kveld, grunnet spekulasjoner. God diskusjon videre! UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #16 Skrevet 5. mars 2015 Spekulasjoner og ryktespredning er fjernet i henhold til forumreglene. Hold dere til saken, diskuter offentlige faktaopplysninger uten å spekulere rundt tema. Flere lignende tråder er slettet i kveld, grunnet spekulasjoner. God diskusjon videre! UndrendeUllteppe Brukermoderator Hvorfor ble linkene til TV2 og VG slettet? Er ikke det offentlige faktaopplysninger? Anonymous poster hash: b2717...5a7
Gjest Kira Skrevet 5. mars 2015 #17 Skrevet 5. mars 2015 Spekulasjoner og ryktespredning er fjernet i henhold til forumreglene.Hold dere til saken, diskuter offentlige faktaopplysninger uten å spekulere rundt tema. Flere lignende tråder er slettet i kveld, grunnet spekulasjoner.God diskusjon videre!UndrendeUllteppeBrukermoderator Hvorfor ble linkene til TV2 og VG slettet? Er ikke det offentlige faktaopplysninger? Anonymous poster hash: b2717...5a7 Ingen linker er slettet, de er i innlegg nr 5. Kira
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/knivstukket-direktoer-fikk-ettaarig-forbud-mot-aa-kontakte-advokat/a/23332971/ Ser også et det ikke er første gang direktøren har vært truende. De to amerikanske studentene har ifølge VG aldri vært i noe klammeri før...
Hjertefru Skrevet 5. mars 2015 #19 Skrevet 5. mars 2015 Utrolig spesiell sak. Jeg også så det norske paret på tv og fikk sympati for dem. Men en litt annen fremstilling i vg da. Kona til direktøren snakket med sin mor i lydloggen ... Spør hvem hun snakker om da, mannen sin eller han andre?
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #20 Skrevet 5. mars 2015 Synes det er komisk å høre "illustrasjonen" av lydloggen fra tv2. Der høres jo direktøren så rolig og fornuftig ut og politimannen helt spinnvill ut. Rart at de har gjort det sånn, de må jo sitte på hele loggen og se at det ikke henger på greip...og så har de selvfølgelig klippet ut all drittslengingen og de usammenhengende forklaringene sånn at det ser ut som en stakkars rolig mann uten foranledning blir trakassert av politiet.
Morcheeba Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #21 Skrevet 5. mars 2015 ...og så får jeg litt vibber til Øygarden-saken der Mette Yvonne Larsen også var forsvarer. Det er vel hennes strategi å lage en tårevåt opptreden i media i forkant av rettssaken...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #22 Skrevet 6. mars 2015 Jeg tenker at han fikk auau. Anonymous poster hash: 82152...99b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #23 Skrevet 6. mars 2015 Denne historien begynner der de fleste dårlige skrekkfilmene slutter, men i stedet for musikk og rulletekst venter rettssak og fingerpeking. Anonymous poster hash: 9b2f9...8b8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #24 Skrevet 4. desember 2015 Ja, vi ser jo hvor saken er i dag. Denne mannen var visst ikke et offer. Tenkte jeg det ikke. Håper han havner bak lås og slå. Anonymous poster hash: 73d7b...451
Gjest Darwinia:-) Skrevet 4. desember 2015 #25 Skrevet 4. desember 2015 Det jeg synes er mest betenkelig med denne saken er medias forskjellige fremstillinger. Hvis sannheten ligger et sted mellom Tv2 og VG sin forklaring, vil det si at begge er skyldige i å forvrenge virkeligheten ganske mye. Hvis en av versjonene er sann derimot, betyr det at en av Norges største nyhetsformidlere er skyldig i å fare med grov løgn. Det BURDE i så fall få etterspill.
Anbefalte innlegg