Gå til innhold

En sånn Apple-tv-boks. Noen som kan forklare meg, uten teknisk innsikt, hva det er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at man kan se iTunes innhold på vår gamle hd-tv, om vi kjøper en sånn. Men kan vi se netflix? Viaplay? Nrk nett tv?

Jeg har egentlig lyst til å kjøpe smart-tv, og slutte å betale canal digital over 500,- i mnd, men har ikke råd til nytt tv på mange mnd ennå. Kan en Appleboks gjøre mitt gamle tv om til smart tv? 😊

Beklager dumme spørsmål og null teknisk innsikt! Jeg har faktisk prøvd å Google før jeg spør her, men skjønner ikke...

Anonymous poster hash: def71...dd5

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp!

Vi har vanlig flatskjerm, koblet til en Apple tv. Da kan vi se Sumo, Netflix, NRK, YouTube, ITunes på tv'en:)

Skrevet

Netflix, NRK og tv2 Sumo kan man i hvert fall se på apple tv. Viasat play har vi på smart TV'n. Vet ikke om det går an å få Viasat på apple TV også. Er samboer som ordner sånne ting her :)

Skrevet

Det er nesten som en iPad, på en måte.

Anonymous poster hash: 72648...6c9

Skrevet

Jeg elsker appleTV'n vår så det anbefales:D

Skrevet

Vi hadde rikstv med opptaksboks, men så egentlig ikke så mye på tv..

Men mannen ville ja appel tv og jeg elsker det! Itunes, icloud, netflix, sumo, nrk, abc, halleluja!!!!! bruker den hver dag :)

Anonymous poster hash: caae6...c05

Annonse

Skrevet

Du kan se alt du ser på iPad på tven, du sender liksom fra ipad til tven det du ser på. Jeg er lite teknisk av meg, men jeg får det til helt selv! Og det er genialt!

Anonymous poster hash: f6b86...7d0

Skrevet

Man MÅ ikke ha ipad for å bruke appleboksen vel? Det går an å koble opp ipad, men man må jo ikke. 

Anonymous poster hash: 86c99...620
Skrevet

Du kan se alt du ser på iPad på tven, du sender liksom fra ipad til tven det du ser på. Jeg er lite teknisk av meg, men jeg får det til helt selv! Og det er genialt!

Må man "sende" fra iphone /iPad, eller har man tilgang på alt direkte på boksen, med medfølgende fjernkontroll?

Tusen takk for alle svar. Parabolen er sagt opp og Apple-boksen står på handlelista :)

Skrevet

Må man "sende" fra iphone /iPad, eller har man tilgang på alt direkte på boksen, med medfølgende fjernkontroll?

Tusen takk for alle svar. Parabolen er sagt opp og Apple-boksen står på handlelista :)

Skrevet

Du klarer deg fint uten ipad. Kan bruke fjernkontrollen.

Skrevet

Du klarer deg fint uten ipad. Kan bruke fjernkontrollen.

Supert, takk. Da slipper vi voksne å låne ut iphone eller iPad for at barna skal kunne se tv :)

Skrevet

Det er en del du kan se uten iPad eller iPhone, men det er tungt med den fjernkontrollen, må klikke rundt på tastatur på skjermen med fjernkontroll osv. Sikkert mulig å få det til å funke, men jeg har ikke tålmodighet til det. Men superenkelt å sende fra iPad eller iPhone.

Annonse

Skrevet

Må du tar tv på et verksted og plomberer antenneinngangen slipper dere lisens også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...