Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Vurderer å skaffe oss utvendige persienner. Men hva koster herligheten med montering? Innbiller meg at utvendige persienner skjermer bedre for sola og stenger varmen bedre ute om sommeren. Dere som har det, hva er deres erfaringer? Har innvendige persienner, men de tar jo hele vinduskarmen. Og jeg er lei av at de dundrer i gulvet. Anonymous poster hash: 7de43...8e4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Fikk akkurat tilbud på 18500 kr for to vinduer. Det var elektroniske perisenner med motor. Fra Kjells markiser (med 30% rabatt, vårkampanje eller noe sånt.) Anonymous poster hash: f34dc...b01
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Vi har utepersienner på alle vinduene og er strålende fornøyd. Vinduskarmene står fritt til ting jeg vil ha på. Holder varmen ute om sommeren og slipper innsyn uten at det stenger for lyset. Vi betalte 3000kr pr vindu, fikk et godt tilbud siden vi er kunde hos det firmaet fra før av. Men først ville jeg ha breie persienner inne i vindu (altså helt vanlige persienner) og dro til maxbo, og det kom på 7 tusen pr. vindu. Grøss! Da ble valget lett kan du si Anonymous poster hash: 604cc...9cb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Glemte å skrive at vi kjøpte de hos Romerike markiseservice, topp service og persienner er av veldig bra kvalitet. Broren min kjøpte sine på Kjells markiser og var ikke fornøyd. Anonymous poster hash: 604cc...9cb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Takk for svar :-) Skjønner at dette er smart på få ordna til vinduene! Men bruker dere de mye på vinteren også? Hos oss er det fullt innsyn når det er mørkt ute. Anonymous poster hash: 7de43...8e4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Vi har zip screen utvendig og betalte 12000 kr pr vindu m/montering. Anonymous poster hash: 718b8...488
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Takk for svar :-) Skjønner at dette er smart på få ordna til vinduene! Men bruker dere de mye på vinteren også? Hos oss er det fullt innsyn når det er mørkt ute.Anonymous poster hash: 7de43...8e4 Mine står nede hele året rundt, jeg bare åpner og lukker dem når jeg føler for det. Disse persiennene er en veldig god langsiktig investering, når dere en gang skal selge bolig så vil de være med på å dra opp pris. Anonymous poster hash: 604cc...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå