Gå til innhold

svak positiv test etter tidsfristen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen med erfaringer? Har svak pluss på cb, men vises etter tidsfrist. Tatt 2 tester, en i dag og en i går.

Lyst å høre😊Selv om jeg ikke tenker meg g4avid før positiv test innen frist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg vart gravid hadde jeg strimler som vart positive langt over tidsfristen og 4 dager seinare lyste dei til meg.

Anonymous poster hash: f01de...f70

Skrevet

Lovende😊Men ser på nettet at mange har opplevt teste falskt positiv med cb pluss. 😮Aldri gjort det jeg og jeg har testet myyyye! En test har alltid forholdt seg hvit om den var det fra starten ( bortsett fra da jeg var gravid for 2 år sia)....😊

Skrevet (endret)

Sånn hadde jeg det også :) Jeg hadde billigstrimler så jeg fortsatte å teste, og for hver dag kom streken tidligere og ble sterkere. Nå er jeg 6+5 :)

Endret av missdec
Skrevet

Tørr ikke håpe for mye😉 Tanta ventes til helga, så venter med ny test. Mye murringer og stikkinger og føler meg litt annerledes ( men kan være innbilning😉). Krysser fingre og tær og om det er galt er det ny pp ( og kanskje et lite glass vin med gubben til helga-over 2 år sia sist)😊

Skrevet

CB + testene var mykje falske sist jeg vart gravid 2011. Kan hende dei er bedre nå. Da var det synålstrek og ingen blå gjevn farge. Krysser fingrer og tær og håper den blir sterkere.

Anonymous poster hash: f01de...f70

Skrevet

Mensen kom men er fortsatt "rar"i kroppen. Stikkinger og annerledese smerter, men.....

Skrevet

Mulig du bare har en festeblødning :) er det mye blod? Føler du dette er vanlig mens?

Skrevet

Har blødd nå i 5 dager. Blør ikke mye. Føler det er mensen ja men har unormale stikkinger i eggstokker og midten dom jeg ikke bruker ha. Må kanskje komme meg tell legen.

Skrevet

Hvorfor ikke ta en ny test? Det er jo tiden for det nå, selv om du har fått (tilsynelatende) mens. Nå vil du mest trolig få en positiv test om du er gravid. Det er faktisk ikke helt fremmed å få menstruasjon til tross for gravditet. Jeg kjenner ei som hadde menstruasjon i 6 måneder av svangerskapet. Regelmessige blødninger, helt likt som menstruasjon. Hadde det ikke vært for at hun var prøver og derfor testet seg hver måned om mensen kom eller ikke, så ville hun ikke visst noe før sent (hvis man ikke tenker på eventuelle symptomer hun kan ha hatt da).

Anonymous poster hash: 6c4c0...f11
Skrevet

Tenkt på det så får teste i morgen tidlig ( tross jeg tenker det ikke er noe).

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Skrevet (endret)

Negativ som forventet. Tenker jeg burde bestille time til lege/gynekolog. Har fortsatt mensensmerter og akkurat ferdig med den.

Endret av Krilor
Skrevet

Lykke til da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...