Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Student, enslig forsørger, ferdig utdannet i juni. Nåværende inntekt er 30.000 pr mnd, da barnefar betaler rundt 4500 i bidrag i mnd. Tror dere jeg får 30 000 i forbrukslån? Vet det ikke er lurt, men jeg er nødt til å kjøpe noe dyrt ganske raskt, så får jeg heller betale det raskt tilbake.. Og hvor er det eventuelt lurt å søke forbrukslån? Anonymous poster hash: f7d36...5df
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Du får helt sikkert forburkslån. Ikke så lurt, må du så må du. Anonymous poster hash: d301a...ee8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Forbrukslån blir kastet etter alle og enhver, så det er nok ikke problem å ta opp forbrukslån. Anonymous poster hash: 31909...e07
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Har du ikke Mastercard fra hovedbanken din? Øk heller beløpet der, hvis du har lavere bruksgrense. Renten pleier å være svært lav sammenlignet med annen kreditt. Ellers får du garantert forbrukslån andre steder, men jeg anbefaler deg å se på mulighetene, som å refinansiere i bolig eller ta det på vanlig Mastercard som har lavere rente. Anonymous poster hash: 0769b...3a4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Sikkert ingen problem. Jeg ble en gang oppringt av disse firmaene og tilbydd et lån på 50000, det var bare for meg å si ja så skulle de overføre. Jeg ble helt sjokkert over at de opererer på den måten og ikke foretar kredittsjekk eller annen vurdering av betalingsevne.. Jeg hadde på den tiden ikke jobb og hadde dermed ingen inntekt(annet enn barnetrygd og kontantstøtte(for noen få mnd til)). Heldigvis har jeg et snev av fornuft i meg, så jeg takket nei. Spurte de også hvordan de tenkte jeg skulle betale tilbake uten inntekt. Det hadde han som ringte ikke noe klokt svar på. Men han var enig i at det da nok var lurt at jeg stod over å ta imot pengene. Anonymous poster hash: 5311c...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå