Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #26 Skrevet 4. mars 2015 Ja, men jeg er fornøyd med det. Har fin kropp og aldri hatt problemer med mannfolk. Virker som det er mer kvinner som er negative enn menn... Merkelig fenomen Anonymous poster hash: 3d398...41a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #27 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 En C cup i størrelse men siden jeg er smal over ryggen så sitter 65D best. Det er mål av de profesjonelle i en ordentlig undetøysbutikk men ville nok ha kjøpt 75C hadde jeg hatt ansvaret selv. Men kjenner 65D er mer komfortabel.Men bruker nå mye BH uten spiler og derfor kun deilige og behagelige trekant BH som da går i small-large. Da bruker jeg L så det ikke skal tyte ut. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk for svar Hvor finner du bh uten spiler, jeg synes det er omtrent klin umulig å finne? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 Fant noen på Cubus faktisk men de er sånn som går rett over med litt rynking mellom puppene og to rette stropper som kan tas av. de er veldig gode men ikke sø pene kanskje. Kjøpte noen veldig fine bh som ser litt ut som trekant-bikini men med blonder og fine stropper. De kjøpte jeg på undertøysbutikken i gamle delen av Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. De er både behagelige og pene :-) Så deilig å slippe push up og spiler nå. Bruker det kun når jeg pyntet meg og skal matche undertøyet men merker BHen veldig godt, noe jeg normalt ikke gjør lenger. Anonymous poster hash: 3a7f7...458
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #28 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 En C cup i størrelse men siden jeg er smal over ryggen så sitter 65D best. Det er mål av de profesjonelle i en ordentlig undetøysbutikk men ville nok ha kjøpt 75C hadde jeg hatt ansvaret selv. Men kjenner 65D er mer komfortabel.Men bruker nå mye BH uten spiler og derfor kun deilige og behagelige trekant BH som da går i small-large. Da bruker jeg L så det ikke skal tyte ut. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk for svar Hvor finner du bh uten spiler, jeg synes det er omtrent klin umulig å finne? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 Fant noen på Cubus faktisk men de er sånn som går rett over med litt rynking mellom puppene og to rette stropper som kan tas av. de er veldig gode men ikke sø pene kanskje. Kjøpte noen veldig fine bh som ser litt ut som trekant-bikini men med blonder og fine stropper. De kjøpte jeg på undertøysbutikken i gamle delen av Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. De er både behagelige og pene :-) Så deilig å slippe push up og spiler nå. Bruker det kun når jeg pyntet meg og skal matche undertøyet men merker BHen veldig godt, noe jeg normalt ikke gjør lenger. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk fors var, jeg bor desverre ikke i nærheten av Sandvika storsenter. Jeg hater spilebh Anonymous poster hash: 9bc87...bb7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #29 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 En C cup i størrelse men siden jeg er smal over ryggen så sitter 65D best. Det er mål av de profesjonelle i en ordentlig undetøysbutikk men ville nok ha kjøpt 75C hadde jeg hatt ansvaret selv. Men kjenner 65D er mer komfortabel.Men bruker nå mye BH uten spiler og derfor kun deilige og behagelige trekant BH som da går i small-large. Da bruker jeg L så det ikke skal tyte ut. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk for svar Hvor finner du bh uten spiler, jeg synes det er omtrent klin umulig å finne? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 Fant noen på Cubus faktisk men de er sånn som går rett over med litt rynking mellom puppene og to rette stropper som kan tas av. de er veldig gode men ikke sø pene kanskje. Kjøpte noen veldig fine bh som ser litt ut som trekant-bikini men med blonder og fine stropper. De kjøpte jeg på undertøysbutikken i gamle delen av Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. De er både behagelige og pene :-) Så deilig å slippe push up og spiler nå. Bruker det kun når jeg pyntet meg og skal matche undertøyet men merker BHen veldig godt, noe jeg normalt ikke gjør lenger. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk fors var, jeg bor desverre ikke i nærheten av Sandvika storsenter. Jeg hater spilebh Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 Herlighet, trykket litt fort. Takk for svar. Jeg og hater spilebh, og synes de fleste har voldsomt mye padding, skulle det stå Anonymous poster hash: 9bc87...bb7
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #30 Skrevet 5. mars 2015 Vet ikke hvordan jeg skal beskrive mine pupper engang. De er en skam mot kvinner. Ingen BH-er er små nok til de. De er flate øverst og har litt "fyll" nederst. Dette medfører at brystvortene synker inn i puppene. Ser helt snålt ut! Skal på mammografi snart og gruer meg enormt! Vil ikke vise de frem:( Blir silikon på meg etterhvert ja. Anonymous poster hash: f2d7c...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå