Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg bruker str A, som er for stort Det er så vanskelig å finne en BH som får ting til å se pent ut eller større ut. Jeg synes det er vondt og det ødelegger litt for selvtilliten. Jeg trenger ikke å ha størrelse D, men bare størrelse B hadde gjort meg superfornøyd.Hvordan gjør dere det med små bryster? Anonymous poster hash: b3200...40b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har store bryster, men tenkte jeg skulle høre om du har prøvd å endre størrelsen på bh'n i omkrets? Veldig mange går med for stor omkrets og feil cup-størrelse, som regel for liten. Nå nevnte ikke du omkretsen din, men prøv en som er nummeret mindre og med f.eks B-cup. Hjelper det noe? Og husk at alle bh'er (modeller) er forskjellige. Selv om jeg normalt bruker en viss størrelse, så kan det være noen ganger at jeg må opp eller ned en cup, eller ha en annen omkrets enn vanlig, pga modellen. Anonymous poster hash: 26407...91c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 hadde samme problem som deg, endte opp med å ta silikon veldig fornøyd nå! en liten c-cup var allt som skulle til Anonymous poster hash: c47e5...53b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Brukte innlegg til den dagen jeg hadde spart nok til en operasjon. Anonymous poster hash: 43aaa...596
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har så godt som ikke pupper, ser ut som jeg er bare litt hoven/akkurat kommet i puberteten. Og jeg er ikke tynn, jeg er 20kg overvektig! Ser veldig rart ut når jeg er naken. Bruker tykke push up bh'er slik at det ser ut som der er noe med klær på... Kunne tenkt meg silikon, men har vel egentlig kommet frem til at jeg ikke vil utsette meg for en unødvendig operasjon. Med min flaks hadde jeg helt sikkert fått komplikasjoner også. Så da er det bare å gjøre det beste ut av det Anonymous poster hash: 7ef82...14f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er overvektig og går mye opp og ned i vekt. Når jeg er normalvektig har jeg ikke pupper, kun litt hud. Bruker ikke bh da, har jo ikke behov for det... Bruker litt posete klær så det ikke skal synes altfor godt at det er absolutt ingenting der. Men ellers plager det meg ikke nevneverdig. Anonymous poster hash: c75b1...630
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er tynn og har null pupper. Ser ut som en 6-åring. Har mann og barn, og trenger ikke vise meg frem for noen tenker jeg. Fornøyd med livet mitt, pupper eller ei Anonymous poster hash: ec806...7ca
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Det plager meg veldig. Har alltid innlegg i bh, sånne "kyllinfileter". Har ikke mann lenger, så det plager meg veldig at jeg ser slik ut. Det er ikke "bare" å ta silikon heller, det har jeg ikke råd til. Anonymous poster hash: cf275...c3f
me_87 Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Ja! Jeg har to blåbær av noen pupper :S Skulle gjerne forstørret de!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Nei, men jeg har latterlig STORE bryster. Skulle gjerne byttet til meg noen flate i stedet. Anonymous poster hash: 68cb3...6e9
uanonym Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Hadde det. Har må silikon, er veldig fornøyd. Men ventet til jeg var ferdig med barn, og la ikke inn så mye.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er noen kg for mye, og har knøttsmå pupper.. Ser helt merkelig ut. Er skikkelig uproposjonert.. :s Det plager meg en del, men ikke nok til at jeg kan ta meg råd til silikon. Må slanke meg. Anonymous poster hash: 751a6...d41
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Knøttsmå pupper (70A), har ikke vokst siden starten av puberteten. Normalvektig/ slank, og alltid hatt en fin og spretten rumpe, så velger å heller fokusere på den;) Anonymous poster hash: 272be...591
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Har ikke pupper jeg.. En tolv-årig gutt har mer pupper enn det jeg har. Og som du sier, er jo dritvanskelig å finne noe som overhodet passer, men har hendt meg at bh str i B75 har vært det nærmeste som passer meg, (når jeg har det minste som finns i str). Men varierer jo voldsomt fra butikk til butikk om str Anonymous poster hash: a937e...484
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er 30 år med bittesmå hengepupper. Har tatt av 50 kg og hadde b-cup da jeg var på det største, så etter kiloene forsvant var det ikke mye igjen gitt. Etter å ha fått to barn er det bare skinnfillene igjen... Hadde de i det minste vært små og faste så jeg kunne fått uten bh hadde jeg vært fornøyd, men må jo bruke bh siden skinnfillene henger. Anonymous poster hash: eb863...541
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 A-cup er for stort for meg også. Aldri hatt pupper, men hadde en mer akseptabel størrelse ved skikkelig melkespreng under amming. Har lyst på silikon, har penger til det, men ikke mulighet til å unngå løft osv. over lengre tid. Bruker bombshell-bher fra lindex. Da ser det ok ut under en genser, men kan ikke bruke utrigning da, for da synes det jo at bhen er for stor. Anonymous poster hash: 02d8e...276
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Har et par erteposer hengende, bruker å rulle de opp i en 70A Er dessverre arvelig belastet, men har slått meg til ro med det! Anonymous poster hash: ae434...038
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 En C cup i størrelse men siden jeg er smal over ryggen så sitter 65D best. Det er mål av de profesjonelle i en ordentlig undetøysbutikk men ville nok ha kjøpt 75C hadde jeg hatt ansvaret selv. Men kjenner 65D er mer komfortabel. Men bruker nå mye BH uten spiler og derfor kun deilige og behagelige trekant BH som da går i small-large. Da bruker jeg L så det ikke skal tyte ut. Anonymous poster hash: 3a7f7...458
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Har små, men faste og trives med det. Sliter med å finne bh-er som sitter fint, selv etter å ha blitt målt flere ganger. Fyller knapt en 65B, men det hjalp faktisk litt å gå ned i omkrets på bh-en. Anonymous poster hash: 80d0a...728
Giss Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 A-cup har alltid vært for stor for meg - og jeg har stort hoftemål og brede skuldrer så det ser jo ikke ut! Jeg var så lykkelig da melken løp til for passet jeg faktisk en B-cup. Følte meg så fin! Men da jeg sluttet å amme ble puppene som før bare mer slatne. Yay.... Jeg bruker sjenerelt bh'er med forskjellige innlegssystemer. Kjøpte en i usa en gang med veskefyllte innleggslommer på undersiden av cup'ene. Den var veldig komfortabel og så ganske naturtro ut under klærne. Jeg skulle ønske jeg hadde mer kvindelige former naturlig - men jeg kommer ikke til å ta silikon. Jeg jobber heller med å finne klær som forsterket det utseende jeg ønsker.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 Fra å ha en B/C cup så ble jeg etter to langvarige amminger etterlatt med en A cup. Hadde ingenting igjen, kun litt hud nederst. Er slank og høy så så hul ut i overkroppen. Opererte meg og da jeg var på kontroll i forkant så ble jeg målt til 0% brystvev. La inn 275 ml i hvert bryst og er veldig veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Hva slags størrelse ble du etter du la inn 275? B? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7 En C cup i størrelse men siden jeg er smal over ryggen så sitter 65D best. Det er mål av de profesjonelle i en ordentlig undetøysbutikk men ville nok ha kjøpt 75C hadde jeg hatt ansvaret selv. Men kjenner 65D er mer komfortabel. Men bruker nå mye BH uten spiler og derfor kun deilige og behagelige trekant BH som da går i small-large. Da bruker jeg L så det ikke skal tyte ut. Anonymous poster hash: 3a7f7...458 Takk for svar Hvor finner du bh uten spiler, jeg synes det er omtrent klin umulig å finne? Anonymous poster hash: 9bc87...bb7
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 Hva slags innlegg bruker dere i bhen? Anonymous poster hash: 6ab0c...f48
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #25 Skrevet 4. mars 2015 hadde a, la inn silikon 260 ml, fikk en full b. Ammet så i to år, og vips tilbake til a. Kun skinn og silikon igjen.. Burde venta til etter jeg fikk barn. Anonymous poster hash: c7916...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå