Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Tips til steder / borettslag som er bra områder å bo mottas med takk Anonymous poster hash: 84ba3...082
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Hovseter er jo ikke et veldig stort område. Skulle jeg bodd der selv ville jeg nok valgt Landingsveien på baksiden mot Voksen skole. Litt lenger å gå til t-bane enn midt på senteret, men absolutt overkommelig avstand. Anonymous poster hash: ec718...135
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Hovseter er vel kjent for å være et relativt belastet område. Hvorfor vil du flytte dit? Anonymous poster hash: 3960e...e76
fridasmokk Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Hva! Er Hovseter et belastet område??!! Jeg bor på Røa og er en del på Hovseter for å leke på de fine lekeplassene der med mine barn og jeg har aldri sett noe negativt der! Det bor en del pensjonister og innvandrerfamilier der. Jeg kjenner tre par som har bodd der, og ingen har hatt noe ille å si om Hovseter bortsett fra det var en gammel dame som klaget mye på han ene pga at han spilte høy musikk Jeg vet ikke hvilke borettslag de bodde i, vet bare at de bodde i Landingsveien, inn i mellom mange blokker..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Her på DIB er innvandrere det samme som belastet Anonymous poster hash: f91f5...4c0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Hva! Er Hovseter et belastet område??!! Jeg bor på Røa og er en del på Hovseter for å leke på de fine lekeplassene der med mine barn og jeg har aldri sett noe negativt der! Det bor en del pensjonister og innvandrerfamilier der. Jeg kjenner tre par som har bodd der, og ingen har hatt noe ille å si om Hovseter bortsett fra det var en gammel dame som klaget mye på han ene pga at han spilte høy musikk Jeg vet ikke hvilke borettslag de bodde i, vet bare at de bodde i Landingsveien, inn i mellom mange blokker.. Det er vel relativt velkjent? Mange som mener det. Jeg bor også på Røa. En venn som jobber som vekter sier at omtrent alle uttrykningene her i området er til Hovseter. Det er vel spesielt lavblokkene det gjelder. Mye rus og mange belastede miljøer. Anonymous poster hash: 3960e...e76
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Det er mye litt av hvert på Hovseter. Barna våre går på skole der, vi bor på Røa. Mange hyggelige barnefamilier i blokkene rundt Mærradalen, men også noen sosialboliger etc. Innvandrere også, heldigvis, så skolene og barnehagene er ikke så kritthvite som ellers på vestkanten! Anonymous poster hash: 15d58...828
Birben Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Nei, hivseter er ikke et belaten område. På 1980 tallet var det litt ymse, men det er borte nå. Riktignok finnes det sosiale boliger oppe på torget. Men det gjør det jo andre steder også. Leilighetene i borettslagene rundt koster 4 mill pluss. Tviler på at de belastede menneskene har råd til det.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Ville ikke bodd akkurat ved Rimi og torget,litt trist område med kommunale boliger og lite grønt. men lengre opp mot Voksen skole, Orebakken og jarbakken borettslag, er fine steder å bo. Stortrives! Anonymous poster hash: fcff6...9a6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har bodd der, syntes det var et ganske kjedelig område og var glad når vi flyttet derfra. Anonymous poster hash: e2a19...9e8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har bodd der, syntes det var et ganske kjedelig område og var glad når vi flyttet derfra. Anonymous poster hash: e2a19...9e8 Kjedelig på hvilken måte? Hva savnet du? Dette er jo utenfor byens sentrum så kan ikke forvente så mye "spennende"... Anonymous poster hash: fcff6...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå