alma90 Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har de siste dagene hatt endel hodepine (i panneregionen), og kjenner jeg begynner å bli bekymret for om det ikke er normalt.. Den største frykten er selvfølgelig svangerskapsforgiftning. Jeg har ingen andre symptomer enn hodepine. Ikke hovne føtter osv. Trenger jeg å bekymre meg? Er det flere av dere som sliter med hodepine? Er i uke 24 nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Er i uke 23 og har tidvis plagsom hodepine. Pleier aldri å ha hodepine til vanlig. Ut i fra hva jeg kan finne av litteratur så er det vanlig med hodepine i svangerskapet. Så jeg bekymrer meg ikke enda i allefall. Anonymous poster hash: c483b...1c6
To_frøkner+julispire Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er plaget med veldig sterk hodepine. Er 20 uker på vei og har hatt fire episoder med denne vanvittige hodepinen. Vært hos lege og på sykehuset og er vist ikke farlig, bare fryktelig vondt. Varer i ca 3 dager når det kommer.
Frufluffy Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Deet er forholdsvis vanlig, men det kan være lurt med et blodtrykkssjekk, for å utelukke svangerskapsforgiftning. Det var de opptatt av da jeg slet med hodepine i forrige svangerskap. Var innlagt på sykehus pga noe annet og de tok blodtrykket regelmessig fordi jeg slet med hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå