Gå til innhold

Noen her som har prøvd akupunktur under prøvetiden? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja har vært på klinikk fjeld i Oslo . Ble gravid så anbefaler det på det sterkeste evt sammen med medikamenter !!!!

Tusen takk for svar:) Når i syklusen tok du behandling?

Anonymous poster hash: 4c2f6...2c4

Tok det fra syklusdag 3 el 4. Akupunktur gjør sånn at kroppen selv gjør det den skal og booster el. Hun jeg gikk hos heter vibekke og hun er kjent for og gjøre folk gravide både for de som sliter med og bli gravide og folk som tar prøverør. Jeg gikk til henne en mnd og gutten sitter enda:) Jeg gikk på noen medikamenter sammen med akupunktur.

Jeg begynte også med akupunktur etter å ha prøvd 1 år, ble gravid etter 2 måneders behandling hos hun jeg gikk hos. Vet ikke om det var tilfeldig men etter en måned fikk jeg eggløsning tidligere enn det jeg alltid hadde hatt. Tror det var problemet mitt at eggløsning skjedde for sent:-)

Annonse

Tusen takk for svar, begge to :)

Vurderer å sterkt å prøve dette. Nå er jeg på pausemåned fra pergo, men neste måned skal jeg mest sannsynlig ta siste pergokur.

Er det ok å bruke pergo sammen med akupunktur?

Anonymous poster hash: 4c2f6...2c4

Jeg gikk og til Vibeke Fjeld denne gangen! Første graviditet prøvde vi 1,5 år før jeg ble satt på pergo. Ble da gravid m en gang. Pga flerlinger første gang hadde jeg et sterkt ønske om å bli gravid på egenhånd denne gang. Prøvde i 5 mnd før jeg startet hos Vibeke. Etter oppstart der ble jeg gravid ved første eggløsning! Anbefales:)

Anonymous poster hash: d5136...d91

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...