Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 31 og har hele tiden fått beskjed om at jeg har en ekstremt aktiv baby. Han rører på seg hele tiden og det er ikke bare små bevegelser. Når han sparker nedover eller innover (mot mine innvoller/organer) gjør det av og til utrolig vondt! Sånn har det vært nå de siste dagene. Er det normalt?

Fortsetter under...

Jeg er i uke 31 og har hele tiden fått beskjed om at jeg har en ekstremt aktiv baby. Han rører på seg hele tiden og det er ikke bare små bevegelser. Når han sparker nedover eller innover (mot mine innvoller/organer) gjør det av og til utrolig vondt! Sånn har det vært nå de siste dagene. Er det normalt?

Ja, helt normalt :-)

Ja det er ikke unormalt haha veldig vanlig ..kjedelig men ikke noe å gjøre med. Prøv og roe ned ungen. Av og til kan det faktisk hjelpe og snakke til det og be det slutte og sparke det virker som om barnet av og til kan forstå mors følelser, men det er sikkert helt forskjellig er ikke sikkert det hjelper for deg. :)

Jeg pleier også og gå litt rundt og vugge barnet i magen når det står på som værst

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...