Gå til innhold

3 barns mor trenger Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er helt ny her og har 3 barn fra før. Hadde første dag i siste mens den 6 Februar. For et par dager siden så begynnte jeg å "småblø" litt, men mensen har enda ikke kommet. Eller små blø er kanskje litt feil å si da det er mere brunaktig. 

Idag tok jeg en test for å bare sjekke hvis det er en spire eller ikke og får da svakt possitivt.! 

Kan dette virkelig stemmem? Har aldrig før blitt gravid uten hjelp av Pergotime da jeg har slitt med mensen og har fått diagnosen PCOS. 

Jeg har egentlig vært litt småkvalm og stram i magen de seneste dagene samt litt vondt bak i ryggen og på venste side, men jeg har virkelig ikke peiling. HJELP. Hva tror dere? Er det en possitiv test eller er det bare meg? :)

Vet ikke om det funket å laste opp bildet av testen min, men si ifra hvis det ikke funket. 

Takk for svar. 

post-863512-0-70111600-1425372562_thumb.jpg

Endret av Frøkenusikker
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144202325-3-barns-mor-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel bare vente til nærmere helga å ta en til for å være på den sikkre siden da.. Har du erfaring av spotting når man er gravid? Er ikke noe blod men er (Sorry for detaljer) litt brunt og mørkt. Syns ikke det kan være gammelt blod heller da jeg har hatt mensen forrige mnd:/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...