Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Samboeren min tar ikke telefonen og svarer ikke på meldinger, verken sms eller på Facebook. Jeg lurer på om han har havna på glattcella... Er det noen som veit om det går an å få noe informasjon om han er der eller ikke? Går politiet ut med det? Jeg ønsker ingen sårende kommentarer, kun svar på spørsmålet mitt. Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Jada. Er bare å ringe politistasjonen det, så vil de kunne bekrefte eller avkrefte det for deg. Anonymous poster hash: 624d6...363
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jada. Er bare å ringe politistasjonen det, så vil de kunne bekrefte eller avkrefte det for deg. Anonymous poster hash: 624d6...363 Men har de ikke taushetsplikt? Er kanskje annerledes siden jeg er samboer. Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Og burde han ikke fått "lov" til å ringe meg av politiet hvis han er der? For å opplyse om at han er i trygge hender. HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Jada. Er bare å ringe politistasjonen det, så vil de kunne bekrefte eller avkrefte det for deg. Anonymous poster hash: 624d6...363 Men har de ikke taushetsplikt? Er kanskje annerledes siden jeg er samboer. Anonymous poster hash: 1341a...187 Jeg ringte en gang da min eks lot være å høre fra seg så jeg regner med det er likt over hele landet. Presenterte meg med navn og som kjæresten til eks. Det var i orden. De ønsker jo overhodet ikke å uroe pårørende unødig. Anonymous poster hash: 624d6...363
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Tror det er veldig individuelt om de får ringe eller ikke. Har han for vane å havne i bråk? Ellers noen begrunnelse for at du tror han kan være på glattcelle? Så på nattpatruljen i sta. En som måtte inn og da sa de at det er sjefen som bestemmer om han fikk ringe kona eller ikke. Anonymous poster hash: 5b0e9...40a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Og burde han ikke fått "lov" til å ringe meg av politiet hvis han er der? For å opplyse om at han er i trygge hender. HI Anonymous poster hash: 1341a...187 Jo. Men kanskje han har glemt å si ifra? Vært for full? Rusa? Anonymous poster hash: 624d6...363
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Har du forresten prøvd legevakt først? Det kan jo ha tilstøtt han noe. Anonymous poster hash: 624d6...363
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Og burde han ikke fått "lov" til å ringe meg av politiet hvis han er der? For å opplyse om at han er i trygge hender. HI Anonymous poster hash: 1341a...187 Jo. Men kanskje han har glemt å si ifra? Vært for full? Rusa? Anonymous poster hash: 624d6...363 Det tror jeg neppe HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Tror det er veldig individuelt om de får ringe eller ikke. Har han for vane å havne i bråk? Ellers noen begrunnelse for at du tror han kan være på glattcelle? Så på nattpatruljen i sta. En som måtte inn og da sa de at det er sjefen som bestemmer om han fikk ringe kona eller ikke. Anonymous poster hash: 5b0e9...40a Ikke nå mer, men har har vært en villbass. Var en kompis av han som sa til meg at han kanskje var der, men han var ikke sikker da.. Og da tror jo jeg selvfølgelig det værste :/ Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Jada. Er bare å ringe politistasjonen det, så vil de kunne bekrefte eller avkrefte det for deg. Anonymous poster hash: 624d6...363 Men har de ikke taushetsplikt? Er kanskje annerledes siden jeg er samboer. Anonymous poster hash: 1341a...187 Jeg ringte en gang da min eks lot være å høre fra seg så jeg regner med det er likt over hele landet. Presenterte meg med navn og som kjæresten til eks. Det var i orden. De ønsker jo overhodet ikke å uroe pårørende unødig. Anonymous poster hash: 624d6...363 Da får jeg psyke meg opp til å ringe bort dit. Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Jada. Er bare å ringe politistasjonen det, så vil de kunne bekrefte eller avkrefte det for deg. Anonymous poster hash: 624d6...363 Men har de ikke taushetsplikt? Er kanskje annerledes siden jeg er samboer. Anonymous poster hash: 1341a...187 Jeg ringte en gang da min eks lot være å høre fra seg så jeg regner med det er likt over hele landet. Presenterte meg med navn og som kjæresten til eks. Det var i orden. De ønsker jo overhodet ikke å uroe pårørende unødig. Anonymous poster hash: 624d6...363 Da får jeg psyke meg opp til å ringe bort dit. HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Tror det er veldig individuelt om de får ringe eller ikke. Har han for vane å havne i bråk? Ellers noen begrunnelse for at du tror han kan være på glattcelle? Så på nattpatruljen i sta. En som måtte inn og da sa de at det er sjefen som bestemmer om han fikk ringe kona eller ikke.Anonymous poster hash: 5b0e9...40a Ikke så morsomt å få en sånn beskjed av kompisen da. Men hvorfor tror han det? Hva har skjedd? Ring til politiet uansett. Eller legevakt. Skjønner at du er urolig nå. Lykke til Anonymous poster hash: 5b0e9...40a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Har du forresten prøvd legevakt først? Det kan jo ha tilstøtt han noe. Anonymous poster hash: 624d6...363 Nei, det har jeg ikke tenkt på siden kompisen hans nevnte glattcelle. Men jeg får prøve der først Takk! HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Tror det er veldig individuelt om de får ringe eller ikke. Har han for vane å havne i bråk? Ellers noen begrunnelse for at du tror han kan være på glattcelle? Så på nattpatruljen i sta. En som måtte inn og da sa de at det er sjefen som bestemmer om han fikk ringe kona eller ikke.Anonymous poster hash: 5b0e9...40a Ikke så morsomt å få en sånn beskjed av kompisen da. Men hvorfor tror han det? Hva har skjedd? Ring til politiet uansett. Eller legevakt. Skjønner at du er urolig nå. Lykke til Anonymous poster hash: 5b0e9...40a Nei, jeg veit liksom ikke hva jeg skal gjøre heller :/ Er jo ikke bare å reise og hente han der borte, han får jo ikke lov til å komme hjem før han har "sona" ferdig. Han var ute og kjørte med noen kompiser, så trodde han at de hadde blitt stoppa. Men skjønner ikke hvorfor de skulle ha blitt sendt i glattcella av den grunn... HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #16 Skrevet 3. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Var han i god behold? Anonymous poster hash: 6caf5...b87
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #17 Skrevet 3. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Var han i god behold? Anonymous poster hash: 6caf5...b87 Jada, han kom hjem til morran i dag Så nå ligger han og sover, og det gjør han lurt i - for han aner ikke hvilket helvete som venter seg når han våkner HI Anonymous poster hash: 1341a...187
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #18 Skrevet 3. mars 2015 Hvordan gikk det, HI? Var han i god behold? Anonymous poster hash: 6caf5...b87 Jada, han kom hjem til morran i dag Så nå ligger han og sover, og det gjør han lurt i - for han aner ikke hvilket helvete som venter seg når han våkner HI Anonymous poster hash: 1341a...187 Hvor hadde han vært? Anonymous poster hash: ea271...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå