Gå til innhold

Besøk hos gynekolog LATTER!!!:-D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

den morsomste jeg har hørt var ei som var hos en eldre mannlig gyn.

hun satte seg i stolen og ble bedt om å trekke rumpa lengre ned. I det hun gjør dette, tipper ryggen i gynstolen (sånn gammeldags gyn stol) bakover og hun fyker bakover.

Denne gyn mannen prøver selvfølgelig å "redde" henne fra å falle, og hopper fremover (mellom bena hennes som enda står i stidbøylene) for å ta for. 

Kan bare se for meg hvor kleint dette er for BEGGE parter, sånn etterhvert :-p haha

Anonymous poster hash: 32268...a90

den morsomste jeg har hørt var ei som var hos en eldre mannlig gyn.

hun satte seg i stolen og ble bedt om å trekke rumpa lengre ned. I det hun gjør dette, tipper ryggen i gynstolen (sånn gammeldags gyn stol) bakover og hun fyker bakover.

Denne gyn mannen prøver selvfølgelig å "redde" henne fra å falle, og hopper fremover (mellom bena hennes som enda står i stidbøylene) for å ta for. 

Kan bare se for meg hvor kleint dette er for BEGGE parter, sånn etterhvert :-p haha

Anonymous poster hash: 32268...a90

Huff jeg ble kåt bare av å lese det :D

Anonymous poster hash: d85de...7b4

Annonse

Hahhahahahhaha! Både jeg og mannen ler så vi griner, jeg har virkelig vondt i magemusklene. Stakkars, stakkars dame. Tror jeg ville pakket sakene og flyttet langt bort,  i redsel for å måtte møte på denne gynekologen igjen!

HAHA! :D :D Priceless historie dette :P

Anonymous poster hash: f1b6d...07a

Synes ikke den var verken morsom eller flau. Han JOBBER SOM GYNEKOLOG, hva feiler det kjerringer som ikke klarer å forstå at gynekologer driter fullstendig i hva du gjør, hvordan du ser ut der nede? De er ikke normale mannfolk, de er profesjonelle gynekologer som ønsker å hjelpe kvinner med å ha et sunt underliv...

Anonymous poster hash: 00619...c1a

Jeg hverken lo etter trakk på smilebåndet.

Skal dette virkelig være morsomt?

Har selv opplevd at den dingsen har sklidd ut, når legen holdt på med noe annet, men hverken traff den han i haka eller delte seg på gulvet. Ikke lo jeg heller da.

Anonymous poster hash: a5b20...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...