Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt blå drikke? Tenkte å ha Frost-bursdag. Ser for meg blå drikke med is oppi. Bor i Østfold og nærme Sverige. Anonymous poster hash: db010...708
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Sitronbrus med blå kakefarge i, eller frys vann/isbiter med blå kakefarge i F.x. Wilton. Anonymous poster hash: a938e...218
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Er i utgangspunktet skeptisk til blå mat og drikke, men hva med å tilsette noen dråper konditorfarge i Sprite e.l.?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Blåbærsmoothie. Eller den usunne versjonen, blå konditor farge i isbiter. Ikke ha den i drikke, for da må du ha så store mengder. Litt vil gjøre den grønn. Anonymous poster hash: 2379a...151
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Mener bloggeren Malindus hadde et godt tips til dette! Anonymous poster hash: ae4db...2ea
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Hva med å bare bruke noe sånt som dette: http://www.biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Engangsartikler/Engangsglass-krus-85516/ Anonymous poster hash: 5fc89...125
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Roma utsalg har blå brus. Anonymous poster hash: adf9c...b8f
mimlen Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 Blå drink mix å lage alkoholfi drinker med brus?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Blåbærsaft Anonymous poster hash: 41e1e...078
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Vet du, HI, når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde vært så begeistret for at barnet mitt hadde fått servert blå mat/drikke i bursdag. Mener ikke å være sær, altså. Jeg synes at forslaget med blåbærsmoothie er det beste så langt Forøvrig veldig stilig med "Frost"-tema på bursdagen ... synger til stadighet "let it go, let it go" av full hals
Iiiiik Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Vet du, HI, når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde vært så begeistret for at barnet mitt hadde fått servert blå mat/drikke i bursdag. Mener ikke å være sær, altså. Jeg synes at forslaget med blåbærsmoothie er det beste så langt Forøvrig veldig stilig med "Frost"-tema på bursdagen ... synger til stadighet "let it go, let it go" av full hals Men litt sær er du allikevel i mine øyne Jeg ville brukt Wilton farge sprite, evt kjøpt blå brus på Roma eller i Sverige. Kommer litt an på alder, ville hatt større kvaler med kunstige farger i en 3-årsdag enn i en 7-årsdag.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Kan du ikke bare ha frost engangskopper? Det hadde vi nettopp i bursdag. Anonymous poster hash: dec90...a1f
Miss Honey Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Wilton-fargen smaker i hvert fall ingenting. Og trenger minimalt med farge og er helt ufarlig. Bruker de mye jeg;)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 http://malindus.familieprat.no/?s=frost&searchsubmit= Anonymous poster hash: 43d29...750
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Her var det mange gode forslag 😃. Så for meg noe slikt: http://bubblynaturecreations.com/2013/12/disney-frozen-snow-cap-punch.html Jeg kommer til å sjekke ut blå brus, og om jeg ikke finner det, så ser jeg etter blå konditorfarge i sitronbrus. Jeg er også skeptisk til blå drikke/godteri, men denne ene dagen blant 7- og 8-åringer så regner jeg med at det går bra. Det blir nok første og siste gangen i livet jeg lager til Frost tema. Mulig noen andre i klassen også gjør det, men det blir få ganger uansett. Tusen hjertelig takk til alle som svarte. HI Anonymous poster hash: db010...708
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2015 #18 Skrevet 2. mars 2015 Vet du, HI, når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde vært så begeistret for at barnet mitt hadde fått servert blå mat/drikke i bursdag. Mener ikke å være sær, altså. Jeg synes at forslaget med blåbærsmoothie er det beste så langt Forøvrig veldig stilig med "Frost"-tema på bursdagen ... synger til stadighet "let it go, let it go" av full hals Men litt sær er du allikevel i mine øyne Jeg ville brukt Wilton farge sprite, evt kjøpt blå brus på Roma eller i Sverige. Kommer litt an på alder, ville hatt større kvaler med kunstige farger i en 3-årsdag enn i en 7-årsdag. OK, da ... en liten smule sær
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #19 Skrevet 2. mars 2015 Blå gatorade eller powerade Anonymous poster hash: 9d5fb...298
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #20 Skrevet 2. mars 2015 Wilton-fargen smaker i hvert fall ingenting. Og trenger minimalt med farge og er helt ufarlig. Bruker de mye jeg;) Wiltonfargene kommer til å sette seg på tennene. Anonymous poster hash: 18b74...86c
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2015 #21 Skrevet 2. mars 2015 Hva med å servere sitronbrus og så ha isbiter oppi som du har lagt hele blåbær inni?
mimlen Skrevet 2. mars 2015 #22 Skrevet 2. mars 2015 Blå geleslush? Tynn gele man slurper i seg med sugerør. Enten bare vanlig eller halvfrossen siden det jo temaet!
DaenerysStorm Skrevet 2. mars 2015 #23 Skrevet 2. mars 2015 Når jeg var bartender lagde vi barnedrink som besto av sprite, sour mix og curacao. Curacao er en slags drinkmix som fåes både med og uten alkohol
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2015 #25 Skrevet 3. mars 2015 Blå sportsdrikk Anonymous poster hash: 77c06...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå