Gå til innhold

Hva tenker dere å gjøre etter at mammaperm er ferdig?

Anbefalte innlegg

Synes det er litt vanskelig dette her. Jeg har det siste året slitt mye med sykdom og jeg klarer nok ikke full jobb. Har også tre barn som skal følges opp. Legen synes jeg bør se det litt an og ikke søke perm fra min fulle stilling pga da mister jeg sykepengerettigheter.

Hadde jeg vært helt frisk hadde jeg uansett ikke gått tilbake til hel stilling med en gang, kanskje 70 %.

Nå tenker jeg maks 50 %.

Jeg har dog ikke lyst til å sykmeldes da jeg da føler at jeg må presse meg selv opp i stilling. Det er bare sånn jeg tenker...

Hva ville dere gjort?

Og hva gjør dere, er det mange (med flere barn) som jobber redusert etter mammaperm. Har gått tilbake i full stilling med de to første, men nå tenker jeg annerledes (og økonomien er også litt bedre).

Anonymous poster hash: 9eebe...a94

Fortsetter under...

Synes det er litt vanskelig dette her. Jeg har det siste året slitt mye med sykdom og jeg klarer nok ikke full jobb. Har også tre barn som skal følges opp. Legen synes jeg bør se det litt an og ikke søke perm fra min fulle stilling pga da mister jeg sykepengerettigheter.

Hadde jeg vært helt frisk hadde jeg uansett ikke gått tilbake til hel stilling med en gang, kanskje 70 %.

Nå tenker jeg maks 50 %.

Jeg har dog ikke lyst til å sykmeldes da jeg da føler at jeg må presse meg selv opp i stilling. Det er bare sånn jeg tenker...

Hva ville dere gjort?

Og hva gjør dere, er det mange (med flere barn) som jobber redusert etter mammaperm. Har gått tilbake i full stilling med de to første, men nå tenker jeg annerledes (og økonomien er også litt bedre).

Anonymous poster hash: 9eebe...a94

Jeg er nå hjemme og jobber kun 3 dager i uka, to i helgene siden samboer jobber 100% på dagtid. (begge permisjonene er nettopp slutt, også pappaperm) mitt barn er 11 mnd. Rolige dager, og jeg liker det. Vi har så vi klarer oss, bor billig :-) Jeg har to barn, og syns det er greit og kunne gi de rolige dager og ha masse energi selv. 

Anonymous poster hash: ff81e...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...