Gå til innhold

Ikm uke 14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra Baremeg! Da er ballen i gang, å det er ikke noe som er bedre enn det :) Hvor lenge må du vente på et evt prøverør?

Jeg får starte med prøverør så fort kroppen er i gang med vanlig syklus etter operasjon. Men vet jo ikke hvor lang ventetid det er på lap enda..

Håper jeg får brev i posten snart så jeg få noe å se frem til.. Blir gal av denne prøvingen :/

Prøver meg her, var tull med syklusen min forrige måned så kan være at jeg opprinnelig hører til i ikm uke 13. I såfall er d ikm 2/4 om syklusen stemmer med forrige måned. Testet for første gang med el-tester men ingen ble like sterk som kontrollstreken så usikker der. Krysser fingrene for at jeg har hatt d, var hos gyn 12 mars og hun så et egg som snart var klart, men ikke helt:) så her er d bare å vente i spenning;) lykke til alle!

Åssen er det med symptomer her da jenter? Her er det null niks symptomer og jeg håper det er et godt tegn

Tempen har just gjort et hopp så har vel hatt eggløsning onsdag/torsdag. Sent....dag 20. Om egget blir befruktet er det vel for kort luteralfase for å feste seg?😯 Kanskje de svake Clearblue testene forrige mnd var riktige...kjemisk graviditet?

Godt tegn med null symptomer😉

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Hopper inn hit jeg også. Fikk min første positive eggløsningstest 19/20 mars. etter at jeg mistet i midten av februar. Aner ikke hvordan syklusen min er, men tror ikm er fredag.3, hååååååper og ber for at spiren sitter med en gang. Men jeg tviler, føler meg ikke gravid eller at det klaffet denne eggløsning. Men jeg håååper 🙏 lykke til til alle dere andre også :-)

Gjest Mammantil2prinser

Noen som har begynt å teste med G.test selv om ikm ikke er før et par dager? Jeg tester nesten hver dag!:-P føler meg ikke gravid i det hele tatt og er sikker på at det ikke har klaffet. Men tester likevel :-) er jo nesten en uke til jeg faktisk kan teste da, menmen :-)

Åssen er det med symptomer her da jenter? Her er det null niks symptomer og jeg håper det er et godt tegn

Jeg har heller ingen symptomer, ikke engang de vanlige PMS-plagene jeg pleier å ha uka før mensen. Håper også det er et godt tegn! Har reist på påskeferie og tatt med meg to graviditetstester, så må være litt sparsom denne gangen og vente et par dager til før jeg tør å bruke den første.

Annonse

Gratulerer så mye Nimmelin! Skulle ønske jeg også kunne henge meg på Uke 14, sammen med dere som var med meg i uke 10. Her er det fortsatt ingen TR, og er på dag 52 i syklusen. Siste test va for ca 2 uker siden.. Skal teste til helga (pga festligheter), men forventer en blenda.

Masse lykke til alle sammen <3

Gratulerer så mye Nimmelin! Skulle ønske jeg også kunne henge meg på Uke 14, sammen med dere som var med meg i uke 10. Her er det fortsatt ingen TR, og er på dag 52 i syklusen. Siste test va for ca 2 uker siden.. Skal teste til helga (pga festligheter), men forventer en blenda.

Masse lykke til alle sammen <3

Jeg kommer til å følge deg uansett!:) heier på deg !!!!

Her har jeg aldri hatt så sterk strek, og så tidlig.....

Slitt med blighted ovum 2(!) ganger så.... Får nå se

Gratulerer, Nimmelim! Inne her og sniker, he he ;) Det var en sterk strek såpass tidlig må jeg si, det ville nå jeg tatt som et godt tegn!!

Så godt å se deg :):):) helt i sjokk her :):)

Tok en digital nå, på kun få dråper tiss , siden jeg nettopp hadde tissa og den viste med en gang:) hvordan er det mulig ?! Så tidlig?! 3 uker og 3 dager på vei!!

Gratulerer, Nimmelim! Inne her og sniker, he he ;) Det var en sterk strek såpass tidlig må jeg si, det ville nå jeg tatt som et godt tegn!!

Så godt å se deg :) :) :) helt i sjokk her :) :)

Tok en digital nå, på kun få dråper tiss , siden jeg nettopp hadde tissa og den viste med en gang:) hvordan er det mulig ?! Så tidlig?! 3 uker og 3 dager på vei!!

Kanskje el var tidligere enn du trodde? Eller at egget har festa seg tidlig? Ikke vet jeg, men det der varierer veldig virker det som. Da jeg ble gravid nå fikk jeg svak strek 10 dpo, så sterk som det der var den ikke før ikm tror jeg. Var sånne ebay-tester. Kjempestas at det klaffa iallfall, denne gangen går det nok bra skal du se :)

Jeg har hadde en tidlig sa i går/kjemisk. Tok hcg hos legen på torsdag og den var på 11. Så ii går begynte jeg å blø skikkelig, sånn at jeg må gå med bleier liksom :-( tok ny prøve i dag, å den var på under 5 nå. Så da håper jeg at eggløsningen kommer som normalt, og at jeg kan hoppe inn i ikm uke 18.

Lykke til alle sammen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...