Gå til innhold

Ikm uke 14

Anbefalte innlegg

Jeg har hadde en tidlig sa i går/kjemisk. Tok hcg hos legen på torsdag og den var på 11. Så ii går begynte jeg å blø skikkelig, sånn at jeg må gå med bleier liksom :-( tok ny prøve i dag, å den var på under 5 nå. Så da håper jeg at eggløsningen kommer som normalt, og at jeg kan hoppe inn i ikm uke 18.

Lykke til alle sammen <3

Lykke til jeg heier på deg :):):)

Fortsetter under...

Tok en test i dag, 8dpo og ikm i mårn. Etter frist kom et svaaaaakt kryss. Hadde dette forrige syklus på to tester. Spm er om jeg blir gravid men har for kort lutealfase til at egget fester seg godt nok eller om alle cb + testene viser svakt positiv etter fristen????

Annonse

Jeg krysser fingrene for deg altså!!!! Er ikke mulig at alle tester du kjøper er feil! Mulig forrige var en kjemisk, men da klarer du det nå!

Tørr ikke håpe og venter på Tanta i mårn ( men hadde vært SUPERT om det klaffet). Har april mnd og fra mai starter gubben ny skiftarbeid, en uke på og en hjemme. Med min flaks er sikkert turnus slik at han bli borte hver eggløsning en stund fremover.....

vel jeg er kun på min andre mnd med temping, så kan vel ikke uttale meg, men min har holdt seg høy fra etter el til mensen. ikke no ekstra stigning der. 

nå ,d agen etter ikm feks så ligger den på 36,80 ca... på el dagen lå den på 36.12. etter el steg den opp til rundt 50.. holdt seg høy en stund. men de sier jo at når du er gravid så skal temp være høy. ikke tatt en test? det er idag ikm er?

Annonse

http://i59.tinypic.com/aos1ew.jpg

Ganske sterk for å være 4+0? Aldri opplevd så sterk strek.....

Når testa du positiv? Er nå 10dpo tross jeg skulle hatt mensen i går ( har sen eggløsning, dag 20-21).

Tempen gjorde hopp i går 36,97 og holder seg der, fortsatt mensensmerter, men ingen mens. Blank/hvit utflod. Billig stav ble negativ men er kanskje tidlig??

Blir gal av å ikke vite og skjønner ikke dette med tempen.

http://i59.tinypic.com/aos1ew.jpg

Ganske sterk for å være 4+0? Aldri opplevd så sterk strek.....

Når testa du positiv? Er nå 10dpo tross jeg skulle hatt mensen i går ( har sen eggløsning, dag 20-21).

Tempen gjorde hopp i går 36,97 og holder seg der, fortsatt mensensmerter, men ingen mens. Blank/hvit utflod. Billig stav ble negativ men er kanskje tidlig??

Blir gal av å ikke vite og skjønner ikke dette med tempen.

10dpo testet jeg plutselig veldig (!) positivt ! Tror d ligger et bilde lenger opp av hvor positiv den var.

Testet Idag med digital igjen og ikke med morgen urin men utvannet tiss, og den viste 2-3. Uforventet!

Men d er positivt at tempen din er høy!! Kan være for tidlig bare. Forrige graviditet så viste den blendahvit ene dagen og strek dagen deretter

Ja hadde også negativ, negativ og negativ ved forrige graviditet og plutselig positiv:-)

Er jo positivt med tempen ja, og ingen mens men mye mer utflod. Håpet stiger men redd for å bli skuffet.

Reiser hjem i mårn og får testa mer tirsdag, evt lege.

Krysser fingrene for deg altså :):) det høres bo meget positivt ut

Ingen mens enda.... Temp fortsatt høy, hvit loitionaktig utflod, sterke mensensmerter/stikkinger, høy og lukket livmortapp..... men har ikke testa positiv enda. Tester i mårn og tenkte dra til lege.

Har jo tegn til graviditet, men klarer ikke håpe og tenker det er sikkert kroppen som lurer meg.😉

Svaaakt kryss på cb + i dag. Kom opp med en gang, ikke etter frist som sist. Men er veldig svakt og kan derfor ikke stole på den syns jeg ( tross tegn).

Er 12 dager siden el nå, ut i fra stabil syklus i 5 mnd på 29 dager skulle mensen vært her på lørdag. Vet jo at den plutselig kan endre seg åg så..... Bli litt gal 😯😉

det er klart du kan stole på den krilor! alle tegnene er der og en strek er en strek!! legg ut et bilde da, pls? :D :biggrin: :D

jeg er så spent :D :biggrin:

jeg har også kraftige mens smerter og stikkinger osv. og jeg får ALLTID oppblåst mage tidliiiiig og den forsvinner ikke før babymagen er der hehe....

få se bilde!!

Syns ikke streken vises på bilde😕 Tok en til test og den ble neg.

Skal til gyn i morgen. FRUSTRERT!! Og lei av å være i ingenmannsland. Kunne bare tanta komme eller evt en klar positiv test😉 Motet er helt i bunn og lyst å grine😢

Men skal hente unga i b.hagen og kose meg med dem💜💙.

Ps; hvordan får du lastet ned bilde fra tinypic? Får lagt inn bilde men får det ikke linken over hit;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...