Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Brio er kjøpt opp av Britax, så det heter nå Britax go next. Erfaring med den vognen? Hjulene kan jo utskiftes til større terrenghjul, det synes jeg var genialt. Dessuten er den smal nok til å kunne brukes på kjøpesentere osv. Men har noen her prøvd den? Anonymous poster hash: 12d18...ce5
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Har ikke prøvd den, men kikket litt på den. Liker ikke at hjulene blir faste når du skifter til større hjul, og syns de svingbare er litt små - men funker sikkert bra til by/kjøpesenter. Litt dumt det ikke er full liggestilling i sportsdelen. Passer ikke meg da jeg liker å gå litt turer her og der på litt ulendt, og utfra denne brukertesten er den ikke egnet til det. Men du skal kanskje bare bruke den i byen o.l. http://www.klikk.no/foreldre/article890292.ece Anonymous poster hash: e58d3...7f7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Beklager, ser nå du spør om go next, denne jeg linker til heter bare go. Men de ser helt like ut? Anonymous poster hash: e58d3...7f7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Go next har full liggestilling mulig den du snakket om ikke har det... Fra før av har jeg en emmaljunga, uten svingbare hjul, så det gjør ikke meg noe at de større hjulene ikke svinger. Men synes bagdelen ser mørk ut? Anonymous poster hash: 12d18...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå