Gå til innhold

Flere som er i pergo-land? :)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Vi er på vår første pergo-runde, etter lap i januar og provera nå i februar. Vi ble satt rett på dobbel kur. Er det noen her som vil dele sine erfaringer, tanker og følelser rundt det å bruke Pergotime? :) Jeg har forøvrig PCOS, og et barn født i 07. Vi har nå forsøkt i over 2 år, og ønsket etter enda et barn har vokst seg ut av dimensjoner. Vi er så spente, så spente! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144202045-flere-som-er-i-pergo-land/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg gikk på dobbelkur i ett halvt år , for meg var det det verste halvåret noensinne. Jeg ble så forandret i personlighet , var ikke gøy for meg eller noen rundt, men klarte å holde tilbake. Pillene hjalp heller ikke på meg , så måtte videre på icsi :) Lykke til

Hei 😊 jeg ble i 2013 gravid på første enkle pergokur 👌 i januar startet jeg igjen på pergo - enkel kur - etter at vi har prøvd noen mnd på lillebror/-søster. Jeg ble ikke gravid og tok da en pausemnd nå i februar, men da ble jeg gravid gitt 😊👍 så nå er jeg straks 5 uker med en liten spire 😊 min erfaring er at jeg fikk voldsomme humørsvingninger! Og litt stikkinger i magen! Husker ikke at jeg kjente så mye mer til dem! Lykke til, håper spiren sitter hos deg også 🌸😊☀️

Så herlig! :D Gratulerer! :D

Jeg er veldig trøtt og sur 😂 Mannen min får virkelig gjennomgå til tider.. Stakkars mann :P

Kjente du eggløsningen din? Jeg gikk i 3-4 dager med økende smerte i eggstokkene, før smerten ebbet ut utover den siste dagen. Jeg kan ikke forstå annet enn at dette måtte ha vært eggløsning?

Tusen takk! :D

Jeg hadde 4 pergokurer ifjor. 2 enkel ( uten eggløsning) og 2 dobble. Ble gravid med tvillinger på siste kur, men mistet dessverre i MA.

Er igang på min første doble kur etter aborten i oktober nå og er 7 dpo og har nettopp oppdaget at puppene verker herfra til evigheten  :) Håper vi kan være heldig å få klaff igjen på dobbel pergo.

Vi har prøvd i snart 2 år vi også. Slitsomt :(

Annonse

Så herlig! :D Gratulerer! :D

Jeg er veldig trøtt og sur 😂 Mannen min får virkelig gjennomgå til tider.. Stakkars mann :P

Kjente du eggløsningen din? Jeg gikk i 3-4 dager med økende smerte i eggstokkene, før smerten ebbet ut utover den siste dagen. Jeg kan ikke forstå annet enn at dette måtte ha vært eggløsning?

Tusen takk! :D

Ja, det hadde jeg glemt, men når du nevner det så kjente jeg eggløsningen veldig godt! Hele den dagen det skjedde! Gjorde vondt i magen og sette seg fort ned på en stol.. 🙈

Jeg hadde 4 pergokurer ifjor. 2 enkel ( uten eggløsning) og 2 dobble. Ble gravid med tvillinger på siste kur, men mistet dessverre i MA.

Er igang på min første doble kur etter aborten i oktober nå og er 7 dpo og har nettopp oppdaget at puppene verker herfra til evigheten :) Håper vi kan være heldig å få klaff igjen på dobbel pergo.

Lykke, lykke til 😊 håper virkelig spiren/spirene sitter denne gangen 😊🌸👏

Er igang på min første doble kur etter aborten i oktober nå og er 7 dpo og har nettopp oppdaget at puppene verker herfra til evigheten :) Håper vi kan være heldig å få klaff igjen på dobbel pergo.

Lykke, lykke til håper virkelig spiren/spirene sitter denne gangen

Det håper jeg og. Disse pergokurene er ikke godt for hue mitt ... blir så følsom og sint og ja. Hele bøtteballetten på en gang :D

Stakkars tålmodige snille mannen min <3

Det er helt grusomt å vente på å kunne teste. Jeg svidde av en test idag 9 dpo, aaaalt for tidlig :) og den ble kritt hvit !

Tok den fordi den lå der å skreik på meg i skapet, bare en sånn billigtest. Nå er jeg heldigvis tom, så nå får jeg ikke testa mer. Har ikm på mandag, så tenkte å kanskje spandere på meg en test på lørdag morgen? :) Da er jeg 12 dpo :)

Det er helt grusomt å vente på å kunne teste. Jeg svidde av en test idag 9 dpo, aaaalt for tidlig :) og den ble kritt hvit !

Tok den fordi den lå der å skreik på meg i skapet, bare en sånn billigtest. Nå er jeg heldigvis tom, så nå får jeg ikke testa mer. Har ikm på mandag, så tenkte å kanskje spandere på meg en test på lørdag morgen? :) Da er jeg 12 dpo :)

Jeg testet positivt 12 dpo, så det syntes jeg du skal spandere på deg 😊 ååh, krysser fingrene for deg 👍🌸

Annonse

Trenger ikke, 13 dpo idag og ikm imorgen og har fått litt rød-rosa utflod nå, spotter litt et par timer før mensen, så den kommer imorgen tidlig tenker jeg. Kjipt men det ligger 2 pakker pergo klare på nattbordet allerede 🙏✌️ Vi gir oss ikke så lett 😊

Trenger ikke, 13 dpo idag og ikm imorgen og har fått litt rød-rosa utflod nå, spotter litt et par timer før mensen, så den kommer imorgen tidlig tenker jeg. Kjipt men det ligger 2 pakker pergo klare på nattbordet allerede 🙏✌️ Vi gir oss ikke så lett 😊

Åh, så dumt! 😞 MEN så bra pergoen ligger klar! En dag smeller det hos dere også, jeg håper bare det ikke blir så lenge til! 🌸 lykke til og stå på! Ikke gi dere 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...