Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Blir det ikje mye støv?? det samler seg sykt mye støv på vårres soverom. Jeg har en dånn der juffvtørrmopp , som jeg faktisk drar over hvef dag med. Og det er mye altså, bare påben eneste dag. Mannen min blir lirr høysnueaktig når detcer mye støv osv, så vicskifter ofte på srnga, tørrmopper med microfiber daglig, og har ikke gardiner eller tepper på soveromnet. Og dersom du lurer, så nei, soveromneg vårt er ikke innbydende...det blur joblitt ukoselig uten teppet, og gardiner osv. Men, alt for mannen. Vi har en hodegavel av tre no. Men det er jo sååå lekkert med en i stoff. Men det må da være en skikkelig støvsamler??? Anonymous poster hash: 1f659...f6c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har en i stoff, og er utrolig fornøyd med den. Har ikke merket at den samler mer støv enn noe annet i rommet. Anonymous poster hash: 96285...500
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Flere med erfaring? Må bruke klesrulle daglig da eller?? Anonymous poster hash: 1f659...f6c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har en som jeg har laget selv, i stoff, men merker ikke noe forskjell. Støv blir det uansett på soverommet grunnet sengetøy/tepper/gardiner. Støvsuger en gang i uka og tørker støv når det trengs. Ett par ganger i uka... Ikke noe stress her ihvertfall! Anonymous poster hash: bce90...57e
lover Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Kanskje dere burde forsøke vegg til vegg teppe, samt gavl i tøy på soverommet. (Eller forsøke å dekke gulvet med mindre tepper, om det ikke funker for dere) Har jo vært info ute nå om at asmatikere og allergikere har det bedre i hus med tepper, enn med harde gulv fordi teppet binder støvet, så det blir mindre støv i lufta. Er forøvrig enig i at det støver helt enormt på soverommet. Er vel dynene og senga som er synderen. Vi har forøvrig tregulv, og en kunstfiber dobbeldyne, en pute hver, samt tre klesskap og tre kommoder, og et speilbord på soverommet. Helt vanvittig med støv, hos oss viser det så godt på hvitt gulv, må støvsuge støtt og stadig. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Har litt gameldagse tanker om at teppe IKKE er bra. Spesirlt mtp støv.... Anonymous poster hash: 1f659...f6c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Kanskje dere burde forsøke vegg til vegg teppe, samt gavl i tøy på soverommet. (Eller forsøke å dekke gulvet med mindre tepper, om det ikke funker for dere) Har jo vært info ute nå om at asmatikere og allergikere har det bedre i hus med tepper, enn med harde gulv fordi teppet binder støvet, så det blir mindre støv i lufta. Er forøvrig enig i at det støver helt enormt på soverommet. Er vel dynene og senga som er synderen. Vi har forøvrig tregulv, og en kunstfiber dobbeldyne, en pute hver, samt tre klesskap og tre kommoder, og et speilbord på soverommet. Helt vanvittig med støv, hos oss viser det så godt på hvitt gulv, må støvsuge støtt og stadig. Lykke til. Det er klærne som støver mest. Anonymous poster hash: 87c9b...823
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Kanskje dere burde forsøke vegg til vegg teppe, samt gavl i tøy på soverommet. (Eller forsøke å dekke gulvet med mindre tepper, om det ikke funker for dere)Har jo vært info ute nå om at asmatikere og allergikere har det bedre i hus med tepper, enn med harde gulv fordi teppet binder støvet, så det blir mindre støv i lufta.Er forøvrig enig i at det støver helt enormt på soverommet. Er vel dynene og senga som er synderen. Vi har forøvrig tregulv, og en kunstfiber dobbeldyne, en pute hver, samt tre klesskap og tre kommoder, og et speilbord på soverommet. Helt vanvittig med støv, hos oss viser det så godt på hvitt gulv, må støvsuge støtt og stadig.Lykke til.Det er klærne som støver mest. Anonymous poster hash: 87c9b...823 Men jeg har ikke klær på soverommet. Annet enn xet som henger inne i skapet, er det de som støver? Kanskje jeg skal flytte dem.... Anonymous poster hash: 1f659...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå