Gå til innhold

Hvor tidlig kan man bli strippet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå er jeg jammen enig med anonym nr to her. Har selv født 4 uker før termin og lille gutten min var både tynn gul og slapp. Hadde helt klart hatt det bedre minst to uker til i magen! Mange andre som har hatt enda flere utfordringer enn oss ved fødsel fire uker før.

Jm kan nekte å strippe deg om du så er over termin. I alle fall om du går til jm utenfor sykehus. Mine jordmødre har sagt helt tydelig ifra at jeg ikke kommer til å bli strippet pga raske fødsler.

Håper du kommer deg og kan ha det ok de siste ukene og lykke til med fødsel.

Anbefaler deg som de over her å tenke på babyen i magen. Den kan fortsatt være ganske umoden og du kan da risikere å havne på nyfødtintensivavdeling. Skjønner godt at du er lei. Men det er siste innspurt nå. Heier på deg 😊

Stripping er faktisk ikke mulig å utføre når som helst. Stripping betyr at de løsner litt på fosterhinnen og tøyer i livmorhalsen. For at dette skal være mulig må du være moden og ha litt åpning slik at man kommer til.

Skjønner du er sliten men du er i godt selskap. De fleste av oss er drittlei de siste ukene.

Anonymous poster hash: df058...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...