Gå til innhold

Noen som har fått kviser av kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Har så med bylller og kviser på haka :( Plaget med det i åresvis! Nå tror jeg faktisk det er kobberspiralen som er synderen!!!!!!!!! De sier jo kviser og byller på haken er pga hormonubalanse... 

Gleder meg til å få den UT! Nå får mannen kutte strengen, hvis ikke blir det ikke mer sex på han! 

Hvorfor er det DAMENE som skal proppe i seg hormoner og dritt??? Nei, faen heller, nå er det NOK! Ba han kappe strengen etter siste barn, men "Nei", det ble så ubehagelig, Akkurat som ikke det er ubehagelig å gå til gynekolog, akkurat som det ikke er ubehagelig å blø tonnevis med blod 2 uker hver mnd pga den forbanna spiralen! Særlig når det er for å ha sex når man egentlig ikke ha lyst på sex OVERHODET - mest sannsynlig kobbersiralens verk det og - null sexlyst!

Anonymous poster hash: 41049...a74

Fortsetter under...

Huff.. plages enormt her også, men jeg har P-stav, og den har tydeligvis ikke noe virkning på meg.. men bivirkninger skal jeg få ja, JADDA.. Svære byller her også på haka, kjenner frustrasjonen din... Ryggen er en hel pizzahistorie i seg selv, og magen også, fyttikattttaaaaaaa :(

Og ja, hvorfor ska vi kvinnfolk slite mest, når det i utgangspunktet er SÅ LETT for kun mannen å kutte strengen.. hvorfor skal vi slite så.. :frustrert: 

Anonymous poster hash: fd721...731

Det er da ikke hormoner i kobberspiralen.

Om du har kviser nå som du ikke tar hormoner kan du bli bedre av å ta det. P-pillen Diane hjelper mange med kviser.

Anonymous poster hash: 80c14...234

Eggstokkene produserer hormoner... kobberspiralen forstyrrer dette... Hilsen bylle/kvise tryne!

Kobber kan påvirke hormonene dine og for mye (eller for lite) kobber kan gi kviser. (og har man mye fra før så er en kobberspiral nok til å ytterligere forverre nivåene hos noen, men dessverre så sjekker ikke legene dette.)

Mange hormonbaserte prevensjonsmidler inneholder også mye kobber.

Så kanskje en ide å sjekke kobber og sink-nivåene dine i en blodprøve hos legen, Hi.

Og med slike bivirkninger (ikke minst blødningene i to uker pr. måned) så er det vel på tide at mannen tar ansvar for prevensjon siden du tydeligvis har gjort det i årevis.

Anonymous poster hash: b7ce0...698

Annonse

Kobber kan påvirke hormonene dine og for mye (eller for lite) kobber kan gi kviser. (og har man mye fra før så er en kobberspiral nok til å ytterligere forverre nivåene hos noen, men dessverre så sjekker ikke legene dette.)

Mange hormonbaserte prevensjonsmidler inneholder også mye kobber.

Så kanskje en ide å sjekke kobber og sink-nivåene dine i en blodprøve hos legen, Hi.

Og med slike bivirkninger (ikke minst blødningene i to uker pr. måned) så er det vel på tide at mannen tar ansvar for prevensjon siden du tydeligvis har gjort det i årevis.

Anonymous poster hash: b7ce0...698

Ja, nå er det hans tur! 17 år har jeg gått og plages av prevensjon! Nå er det nok!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...