Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Jeg satt og leste en bok tidligere i dag, og det dukket opp en setning om "...alle har sine ting å skjule. Om man bare leter har alle skjeletter i skapet", og det slo meg at dette har jeg lest mange ganger før. Derimot er jeg ikke enig. La oss si at jeg av en eller annen syk og merkelig grunn skulle havne som en mistenkt i en etterforskning, ville de ikke funnet noe som helst suspekt. Jeg har ingen hemmeligheter utover en dildo ungene ikke vet om, har aldri vært utro, aldri stjålet noe, aldri gjort noen verre lovbrudd enn å kjøpe i 90 i 80-sonen noen få ganger, ingen møre familiehemmeligheter eller noe. Så kjedelig er jeg faktisk Hva med dere? Anonymous poster hash: d81c4...cfd
Sint naken biltyv Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Ja mange skjeletter gjemt godt inni et skap😋
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er som deg, ingen dype hemmeligheter eller kanskje jeg bare mangler vett til å føle skyld og skam slik at jeg ikke kjenner igjen skjelettene mine... Anonymous poster hash: 692a6...8e9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg er som deg, ingen dype hemmeligheter eller kanskje jeg bare mangler vett til å føle skyld og skam slik at jeg ikke kjenner igjen skjelettene mine... Anonymous poster hash: 692a6...8e9 Ja, det er vel kanskje også et alternativ for meg HI Anonymous poster hash: d81c4...cfd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har.. Opptil flere :/ Jeg ble seksueltmisbrukt av faren til ei venninne av meg , men jeg klarte ikke å si noe . Og nå har jeg ikke hjerte til å ødelegge familien hennes.. Det er mitt største / verste skjelett ! Anonymous poster hash: 03a08...fda
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Har et par. Men har ingen planer om å bli statsminister, så da blir de vel der... Anonymous poster hash: 9ae71...4b4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har.. Opptil flere :/ Jeg ble seksueltmisbrukt av faren til ei venninne av meg , men jeg klarte ikke å si noe . Og nå har jeg ikke hjerte til å ødelegge familien hennes.. Det er mitt største / verste skjelett ! Anonymous poster hash: 03a08...fda Er han som har gjort noe galt, ikke du <3 ~~~ Har gjort litt småting men ikke noe sjokkerende, ikke noe man kunne oppdaget nå i ettertid Anonymous poster hash: 1414c...f2f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Har en del sjokkerende ting jeg skjuler. Det tar jeg med i graven. Regner ikke med at alle mennesker er like men de rundt meg hadde aldri trodd at jeg hadde disse skjelettene i skapet. Så folk er nok ikke så uskyldige som vi tror. Anonymous poster hash: f8d88...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå