Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Noen som kan anbefale et billig og bra treningssenter i Bergen, helst med styrketrening ? Anonymous poster hash: d8dcf...94a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Det kommer an på hva du er ute etter og hvor du bor. Jeg har trent på Actic tidligere, nå trener jeg på 24/7 Fitness. Den første har lokaler flere steder tror jeg, mens sistnevnte finner du bare i Åsane og Knarvik. Der jeg trener nå koster det 199 kr i måneden. Da får man et kort og kan komme seg inn for å trene akkurat når man selv vil. Jeg er en som hater store treningsstudioer med høy musikk, masse folk og ansatte som (jeg føler) følger med på alt du foretar deg. Der jeg går nå trener man helt på egen hånd, og det er et godt utvalg av ulike apparater. Noen er litt slitte, men det plager ikke meg. Anonymous poster hash: 47d08...de2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vurderte artic i åsane, hvor koster det i mnd der? og er det bindingstid? Anonymous poster hash: d8dcf...94a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vurderte artic i åsane, hvor koster det i mnd der? og er det bindingstid? Anonymous poster hash: d8dcf...94a http://www.actic.no/club/bergen-astveit-2/ Anonymous poster hash: 47d08...de2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 tusen takk:) fant ikke prisene før, er det stille og rolig der eller ganske travelt om du vet det? Anonymous poster hash: d8dcf...94a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 tusen takk:) fant ikke prisene før, er det stille og rolig der eller ganske travelt om du vet det? Anonymous poster hash: d8dcf...94a Det kommer an på når på døgnet du er der, akkurat som på 24/7. Tidlig om morgningen var jeg ofte den eneste der, mens rundt 18-20 er det gjerne mange. Dersom jeg var deg ville jeg tatt en titt på begge steder 24/7 virker kanskje litt mer "chabby" med en gang, men jeg liker at de har mange flere apparater der og kan trene akkurat når man vil på døgnet. Anonymous poster hash: 47d08...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå