Gå til innhold

Hva har Toro gjort med Béarnaisesausen sin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helst posesaus, hvorfor det? Har du prøvd å lage sausen selv? Det er superenkelt, og smaken er jo i en helt annen liga enn posesausen. Anonymous poster hash: 3e39b...547

Superenkelt å lage bernaisesaus? Hah

Anonymous poster hash: 3e677...a53

Annonse

Helst posesaus, hvorfor det? Har du prøvd å lage sausen selv? Det er superenkelt, og smaken er jo i en helt annen liga enn posesausen. Anonymous poster hash: 3e39b...547

Superenkelt å lage bernaisesaus? Hah

Anonymous poster hash: 3e677...a53

Jeg bruker ikke mer enn 10-15 minutter på å lage bernaise.

Anonymous poster hash: 3e39b...547

Knorr sin er MYE bedre! Ellers så er Fjorland sin ferdiglaga også veldig god!

(Liker posesaus jeg... )

jeg liker veldig godt fløtesausen til knorr, men så kommet meg for øre at knorr bruker palmeolje så da blir det Toro dessverre! Nå skal det sies at det er sjelden vi har posesaus i utgangspunktet da ;)

Anonymous poster hash: c0177...23e

Jo jeg lager ikke Béarnaisesaus for jeg har sjelden elle aldri vin i huset, har heller ikke eddik da jeg ikke liker eddik.

Men spørsmålet mitt var ikke hvorfor jeg ikke lager Béarnaisesaus fra bunnen men hva har Toro har gjor med sin posesaus.

Anonymous poster hash: 62268...2ca

Aner ikke hva Toro har gjort med sausen sin, for vi bruker ikke posesaus lengre, men ville bare melde meg inn i diskusjonen om hvilken kjøpesaus som er best: Dere tar alle feil. Den kjøpesausen som er best er selvsagt Jacobs Utvalgte bearnaisesaus. Hvis man først skal ha kjøpesaus mener jeg. Og ikke varm den opp i microen, da er det lett at den sprekker, men heller varm den opp sakte i kjele. 

Anonymous poster hash: 202c3...6d4

Åå trodde at jeg hadde for mye væske i bernesauen de to siste gangene, da har de endret på den? Den var ganske så smakløs de to gangene. Syns at Knorr sin er mer feit i smaken men bedre enn Toro sin nå da.

Anonymous poster hash: af344...683

Jeg lager saus fra bunnen, men jeg synes bérnaise er vanskelig! Bruker stort sett den fra Jocobs - den er veldig god. Er det en veldig spesiell anledning lager jeg Bérnaisen fra bunnen av, men det går galt i 50% av tilfellene - har alltid en fra Jacobs i bakhånd :D

Annonse

tips: sprekker den, tilsett et par ss kald vann, og rør godt...da går den i sammen igjen.

Anonymous poster hash: 8b4ce...415

Det har jeg prøvd - funker ikke, men jeg klarer det noen ganger, da. Klager ikke ;)

Samme tenkte jeg da jeg laget en porsjon i går... Den smaker jo ikke likt som den gjorde, før var den jo god! (til å være posesaus da) Hmmm, får prøve den Jacobs utvalgte neste gang ja... 

Anonymous poster hash: 40438...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...