Gå til innhold

Hvis du fikk tvillingjenter, hva skulle de hett? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gravid, men vi starter prøving neste måned! I min familie er det mye tvillinger, så man har jo alltid en sjanse for at det blir 2 små istedenfor 1 ;-)

Derfor begynte jeg å leke litt med navnelister her i går. To gutter fant jeg fort navn til, samme med gutt og jente, men på to jenter fant jeg ingen kombinasjoner som jeg fikk den "wow"-følelsen på.

Så, da kan vi like godt sette igang en navnelek 😃

Hvis du fikk tvillingjenter, hva ville navnene vært?

Anonymous poster hash: 8a725...7b8

Fortsetter under...

Har to år gamle tvillingjentersom heter Jenny Matilda og Emma Natalie :) Bruker bare Matilda og Natalie. Hadde jeg fått tvillinger igjen er jeg jammen ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Hm, Albertine og Louise kanskje?

Anonymous poster hash: b2bde...787

Har to år gamle tvillingjentersom heter Jenny Matilda og Emma Natalie :) Bruker bare Matilda og Natalie. Hadde jeg fått tvillinger igjen er jeg jammen ikke sikker på hva jeg hadde valgt. Hm, Albertine og Louise kanskje?Anonymous poster hash: b2bde...787

Klarte å poste som anonym :P

Annonse

Annonse

Aurelia og Emerense

Emerense og Eleonora

Felicia og Fernanda

Serafina og Timea

Constanse og Laurentse

Iselilja og Eialin

Vilhelmine og Cornelie

Theodora og Dorothea

Hermine og Isolde

Julietta og Ophelia

Vi har ganske lik navnesmak, ser jeg 😃

Seraphina og Ophelia er virkelig fantastiske navn! Mannen mener de er for spesielle, men jeg er helt forelsket i dem 😊👍

Samme med Vilhelmine, Theodora, Cornelie, Emerense og Aurelia.

Godt å se at det er flere som liker de type navn 😉👍

hadde de kommet i dag hadde jeg valg Iben & Ivy. fått ordentlig dilla på de navna i det siste.

Megan & maxine, Luna & Ella er også på lista. har som deg mye tvillinger i familien (på mors siden), er gravid nå ca 13 uker på vei så ikke tatt Ul enda. vi gru gleder oss til å se om det er en eller 2 i magen :) 

Anonymous poster hash: 0870d...d3a

Hm. Vanskelig. Er flere navn jeg har lyst å bruke:

Olivia og Othilie

Saga og Tindra

Cornelia og Anabelle

Erika og Ariel

Bestemoren min var enegget tvilling. De het Anna og Ella. Er forresten bare toeggete tvillinger som er arvelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...