Gå til innhold

Hvor langtid tok det med dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Legen min sa at det var bra at jeg hadde så mange symptomer for da satt det riktig :-) er det fler som har brunt på brystvorten? Hehe

Anonymous poster hash: 05b37...5de

Jeg får alltid brune brystvorter i svangerskapet :-P

Kastet opp frem til to dager siden. Får fortsatt skikkelige kvalmetopper, men mye bedre. Er nå 9+4. Men må innrømme at det samtidig er litt skummelt at symptomene avtar!

Hva mener du? Redd for og ikke ha noen symptomer?

Annonse

Det er hardt når det står på... Jeg prøver å komme meg ut og det hjelper jo litt å få litt frisk luft:-) men spiser også små mengder mat. Jeg er i uke 7 og jeg har allerede fått påpekt at jeg ser sliten ut og bleik. Noen andre som har merket noe på dere? Men alt dette her er det vært tenk om en stund sitter vi med barn i armene ❤️❤️❤️

Kastet opp frem til to dager siden. Får fortsatt skikkelige kvalmetopper, men mye bedre. Er nå 9+4. Men må innrømme at det samtidig er litt skummelt at symptomene avtar!

Hva mener du? Redd for og ikke ha noen symptomer? Anonymous poster hash: 05b37...5de

Ja, får jo tanker noen ganger, om at kanskje det har skjedd noe. Men har fortsatt ømme bryst, så da er sikkert alt bra

Jeg var litt kvalm fra uke 7-9. Kastet ikke opp men brakk meg en gang I blant. Har ikke Vært kvalm de siste ukene. Er 13 uker på vei nå.

Hadde ømme pupper fra uke 7-10 så Ga det seg også. Merker ingenting til det nå lenger.

Trøtt var jeg til uke 9-10, så kom energien gradvis tilbake.

Veldig ofte på do fra uke 6-11.

Nå merker jeg fint lite til svangerskapet.

Blir bekymret for det også.

Eneste jeg merket er at jeg har lite lyst på mat jeg vanligvis liker.

Skal på tidlig ultralyd på torsdag. Håper alt er bra. Er ikke enkelt å ikke merke stort heller. Veldig glad for at det går så greit, men bekymringene for at noe er galt gnager jo. Mest redd for MA kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...