Gå til innhold

Ikm uke 13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på at det klaffet denne måneden. Ingen EL tester som har vært positive, ingen EL slim som jeg vanligvis får. Pluss brun utflod i snart en uke, midt i syklus. Så tror det er noe kluss med syklusen denne måneden. Men oppblåst er jeg! hvordan ligger dere andre an? ☺️

Jeg hadde EL på torsdag. Er vel 3 DPO i dag og tiden sniler seg fremover. Prøver ikke tenke så mye på det, men det er jammen med ikke lett. Sist jeg var gravid testet jeg positivt 9 DPO.. Jeg hadde ikke tenkt å teste før IKM denne gangen, men siden jeg skal i bryllup til helgen og det blir mye god vin tenkte jeg å teste før.

Men, det blir et dilemma; for hva om jeg er gravid, men for lite hcg til at det gir utslag.. Hva ville dere gjort? Holdt dere unna alkoholen uansett? Det er en nær venninne som gifter seg..

Er testen positiv så tidlig er det selvfølgelig ikke noe å lure på.

Da er det mandag igjen og eggløsningsuken(humping seson) er over for de fleste👍

Det er nå en uke siden jeg kjente "smerter" fra høyre siden, og idag kjente jeg litt småsårhet inni magen...kan godt være kroppen som gjør seg klar til mensen, men symptomjakten er offisielt igang hos meg 😝

Noen andre?

Jeg haddr vell eggløsning sist torsdag jeg da, bruker jo ingen form for temping eller testing, men den skulle være rundt den tiden hvertfall. Her er det mye sjukdom ute i familien og både jeg og gubben har ligget hjemme og harket og svetta hele helgen, håper ikke det har påvirket formye i denne perioden.

Jeg klarer ikke forestille meg at jeg skulle vært gravid, og hvis jeg faktiskt skulle blitt det er jeg redd for at jeg mister like fort som jeg skulle testa positivt. Jeg leter nok underbevisst etter symptomer, men jeg tror jeg tenker at hvis jeg faktiskt skulle blitt gravid denne mnd, så vil symptomene være mye tydeligere enn det jeg har innbilt meg de andre månedene. Nå når jeg kjenner stikkinger eller vondter så er det akkuratt det samme som jeg har innbilt meg før, nå vil jeg ha kraftige og skikkelige uinnbilte symptomer!!!😉

Annonse

Ikke sikkert du innbiller deg ting, mange av de første symptomene er veldig like de man får uken før mens. Med det sagt, når man venter på symptomer teller ALT 😜👍

Sikreste tegnet for meg var at jeg var utrolig tissetrengt hele tiden siste dagene før jeg skulle ha mensen, og ville ha sjokomelk hele tiden 😂✌️

Hei,hei damer. Her sitter jeg veldig forvirret, skal ha(ikke ha!) mensen 24, men plutselig i går kom det blod på papiret,og enda mer i dag! what? Jeg har kort syklus ,på 25 dager, og er alltid regelmessig.

Men nå ser det altså ut til at mensen kommer på dag 19..Det var foreløpig min korteste syklus noen sinne!!!aarrrggh

*river meg i håret*

Hei,hei damer. Her sitter jeg veldig forvirret, skal ha(ikke ha!) mensen 24, men plutselig i går kom det blod på papiret,og enda mer i dag! what? Jeg har kort syklus ,på 25 dager, og er alltid regelmessig.

Men nå ser det altså ut til at mensen kommer på dag 19..Det var foreløpig min korteste syklus noen sinne!!!aarrrggh

*river meg i håret*

Da er vi i samme båt, her gikk det kun 18 dager!!!!!!!!!!!!!!! :(  så jeg er ute fra uke 13 da. Best of luck! 

Ikke gøy damer, virkelig ikke...her er det magekramper, som jeg pleier å ha før mens, og større pupper enn vanlig, noe som jeg ikke pleier å ha før mens, og vondt i en(?!)pupp, noe jeg absolutt ikke pleier å ha før mens😱😂

Så spennende om mensen dukker opp når den er ventet å ankomme på mandag(sist kom den på tirsdag da jeg skulle ha på mandagen men eggløsningsuken startet på mandagen ut fra hva jeg kunne kjenne)

Holder fingrene krysset for alle 👏😁

Tok en test idag morges, negativ. Fortsatt 4 dager igjen til ikm (tirsdag), så er bare å vente. Har fortsatt brun utflod og kjenner innimellom stikk på sidene.
Krysser fingrene her også for alle :)

Kjedelig med dere som har fått mensen. Kroppen vår er rar.
Her om dagen fikk to av kollegaene mine mensen, når de egentlig ikke skal ha det før om en uke. De tror det har vært psykisk, for har vært mange av pasientene på jobb som har hatt mensen.
...Jeg ville helst ikke høre de snakke om det, i tilfelle jeg også skulle få det, og gjett hva, dagen etter på morgenen begynte jeg å få fersk blod/blø. "Heldigvis" sluttet det, men sitter fortsatt igjen med brunt utflod....

Skal si mange som fikk mensen over tiden da gitt. Jeg fikk rosa utflod på onsdag en uke før mens, så var det borte, men igår fikk jeg brunt utflod igjen. Utrolig irriterende så jeg tror jeg bare må slenge meg inn i neste pp runde. Gidder ikke engang kjenne etter symptomer nå hvertfall for jeg har alltid sånn utflod før mens😬

Annonse

Masse lykke til alle sammen her inne, jeg står over neste måned(hvis ikke det klaffer uten at jeg prøver) siden vi ikke ønsket å prøve på nyttårsbaby😜, håper egentlig ikke at dere er her neste gang jeg melder min ankomst med neste pp, men kommer til å følge litt med allikevel 😊😊😊

Hei jenter 😊

Jeg melder meg inn her med ikm 27/3.

Mandag 23.03

Tirsdag 24.03 3gangsMamma? EllaMed4små, Lilly88, 1+1=5?

Onsdag 25.03

Torsdag 26.03 lennyjax, Skunkenblomst

Fredag 27.03 ~Lena~

Lørdag 28.03 Vinterblomst

Søndag 29.0

Hvordan er det med dere, symptomer?

Hei jenter

Jeg melder meg inn her med ikm 27/3.

Mandag 23.03

Tirsdag 24.03 3gangsMamma? EllaMed4små, Lilly88, 1+1=5?Anonymsuperbruker

Onsdag 25.03

Torsdag 26.03 lennyjax, Skunkenblomst

Fredag 27.03 ~Lena~

Lørdag 28.03 Vinterblomst

Søndag 29.0

Hvordan er det med dere, symptomer?

Skrev meg inn. Ingen store forhåpninger denne måneden. Litt usikker på når el faktisk var, og samboeren var borte i dagene rundt antatt el. Og nå kjennes det ut som TR kommer hvert øyeblikk...

Etter flere dager med skikkelig magekramper og kvalme har jeg begynt å spotte i dag. Kjipt, men litt godt og for da vet jeg at kroppen er i rute igjen etter fravær av mensen over et par år i forbindelse med MA.

Ny sjans i pp 2 :)

Lykke til videre damer

Spennende dager i vente anonymsuperbruker 😊 Håper tr holder seg unna for deg.. Jeg venter på tester i posten, føler det kan ha klaffet denne mnd men samtidig ikke.. Igår kveld fikk jeg ett kjempe stikk i venstre side på magen som faktisk gjorde kjempe vondt, googlet dette og fikk opp at det kunne være festesmerter? Men burde ikke egget vært festet før om jeg skulle vært gravid nå?

Huff, følte det satt en liten stopp på håpet mitt 😔

1+1=7 masse lykke til neste pp om det skulle vise seg at tr er på vei..

Spennende dager i vente anonymsuperbruker Håper tr holder seg unna for deg.. Jeg venter på tester i posten, føler det kan ha klaffet denne mnd men samtidig ikke.. Igår kveld fikk jeg ett kjempe stikk i venstre side på magen som faktisk gjorde kjempe vondt, googlet dette og fikk opp at det kunne være festesmerter? Men burde ikke egget vært festet før om jeg skulle vært gravid nå?

Huff, følte det satt en liten stopp på håpet mitt

1+1=7 masse lykke til neste pp om det skulle vise seg at tr er på vei..

Game over her :(

Lykke til alle andre her! Til dere andre: Vi ses neste runde! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...