Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Kriterier; trygt, varmt og litt billig Anonymous poster hash: 18693...087
Lillefrø´s mamma Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Alanya i Tyrkia. Varmt, ganske billige turer og trygt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Dubai Anonymous poster hash: 0c987...7e3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Alcudia er vel ikke det billigste stedet. Spania generelt er dyrt. Bulgaria er billig. Anonymous poster hash: f5712...994
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Noen som har lyst til å legge ved iink til anbefalte hoteller? Anonymous poster hash: 60c8f...8c5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Dra for guds skyld iallefall ikke til Bulgaria! Anonymous poster hash: 31015...982
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Jeg ville tatt med meg min familie til Malaga / Fuengirola i Spania, men det er fordi jeg har familie som bor fast der. Eventuelt Alanya, Kemer eller Side i Tyrkia. Men ingen av disse er jo særlig billige lenger, pga euroen. Billigere enn her hjemme er det jo da! Anonymous poster hash: db38e...68e
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Bulgaria : flamingo hotel i albena. Gran canaria: sunwing arguineguin Mallorca: sunwing alcudia (men det er ike det aller billigste) Rhodos: sunwing kallithea Alle med ving
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Tyrkia har ikke euro.. Alanya, Side og Kemer er dyrere og mer skandinaviarettet enn f. eks Marmaris, Icmeler og Kusadasi. Anonymous poster hash: d5ff7...bbc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Tyrkia har ikke euro.. Alanya, Side og Kemer er dyrere og mer skandinaviarettet enn f. eks Marmaris, Icmeler og Kusadasi. Anonymous poster hash: d5ff7...bbc Jo det har de. Og lire Anonymous poster hash: 8840c...972
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Captein Stavros hotel i Nidri (Hellas) Liten og fin plass. Anonymous poster hash: 57df3...b76
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Hvis dette aldri har vært i Syden og ikke er vant til å reise, så ville jeg valgt charter og Hellas eller Spania. Og jeg ville valgt et av de litt større hotellene, men ikke nødvendigvis et av de helt største. Da trenger de ikke å styre med taxi el fra flyplassen og hvis det oppstår noe underveis, så får dere enkelt hjelp. Anonymous poster hash: facc3...c96
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Kypros, Fig Tree Bay. Anonymous poster hash: 2e0c2...4ac
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Vi har vært mange steder i syden, og d er bare ETT sted vi reiser tibake til: (selvsagt mange steder vi IKKE har vært som sikkert er bra!) Sunwing Resort Side West/Tyrkia (Ving) Fint anlegg, nær strand og shopping, gøy underholdning for unger (og voksne) og veldig gid, variert mat! Generelt sett er Tyrkia & Bulgaria billigest. Bulgaria er skabbete... Alcudia på Mallorca har verdens beste strand for barn! Gamlebyen er kjempekoselig! Vi liker Ving myyyye bedre enn andre operatører, men noen vil sikkert krangle på d Anbefaler deg iallefall et Sunwing Resort hotell, flott for syden-jomfruer (og å foretrekke for erfarne!) Og til #10: selvsagt har Tyrkia euro!! D er ikke valutaen deres, men du kan bruke d overalt! Anonymous poster hash: db6be...59b
Gjest Gul stjerne Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 Bulgaria : flamingo hotel i albena. Gran canaria: sunwing arguineguin Mallorca: sunwing alcudia (men det er ike det aller billigste) Rhodos: sunwing kallithea Alle med ving Jeg har vært på tre av disse stedene, og har lært meg å hate slike steder. Altfor mange mennesker, mye støy, kø. For meg et helvete.
Gjest Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Som førstereis og kanskje uerfaren, så ville jeg ha bedt dere om dra til Kreta eller Rhodos og da gjerne en av de større hotellene som tilbyr ymse faciliteter som lege, nors/ svensktalende personale og hjelp hvis det skulle oppstå noe. Men er dere av den tøffere typen, så sender jeg dere med rutefly til Athen og deretter taxi / buss til Pireus og setter dere på en båt utover mot de fantastiske øyene som finnes der nede Var faktisk der nede som gjorde til at jeg ble grekofil
MMP Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 Som førstereis og kanskje uerfaren, så ville jeg ha bedt dere om dra til Kreta eller Rhodos og da gjerne en av de større hotellene som tilbyr ymse faciliteter som lege, nors/ svensktalende personale og hjelp hvis det skulle oppstå noe. Men er dere av den tøffere typen, så sender jeg dere med rutefly til Athen og deretter taxi / buss til Pireus og setter dere på en båt utover mot de fantastiske øyene som finnes der nede Var faktisk der nede som gjorde til at jeg ble grekofil Hei Kelly Kan du formelle mer om Grekofilien? Jeg be så inspirert!!! Er det bare reise ned, eller må man booke rom først? har du eventuelt linker til hoteller du kan anbefale? Høres skjønt ut! Har lyst å bare reise bort 2-3 uker!!! Er det ok prismessig der?
Gjest Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Som førstereis og kanskje uerfaren, så ville jeg ha bedt dere om dra til Kreta eller Rhodos og da gjerne en av de større hotellene som tilbyr ymse faciliteter som lege, nors/ svensktalende personale og hjelp hvis det skulle oppstå noe. Men er dere av den tøffere typen, så sender jeg dere med rutefly til Athen og deretter taxi / buss til Pireus og setter dere på en båt utover mot de fantastiske øyene som finnes der nede Var faktisk der nede som gjorde til at jeg ble grekofil Hei Kelly Kan du formelle mer om Grekofilien? Jeg be så inspirert!!! Er det bare reise ned, eller må man booke rom først? har du eventuelt linker til hoteller du kan anbefale? Høres skjønt ut! Har lyst å bare reise bort 2-3 uker!!! Er det ok prismessig der? Har reist med Norwegian og nå kan du faktisk gjøre et scoop sann prismessig. Først må du finne ut hvilken øy du vil reise til, event om dere vil ha 1 uke der og 1 uke annet sted. Vi var forresten på Aegina ( Agia Marina) i 2013 og vi var 4 voksne og 1 baby som spiste & drakk for 200 kr hver kveld Dette var en charterøy på 80 og 90 tallet, men så kom alle disse familiehotellene med hoppsasa, og dette stedet døde litt om du skjønner. Nå så er det mange grekere som ferierer der, men også vi som reiste dit på 80/90 tallet har kommet tilbake som svensker, normenn og dansker. Velger man en helt gresk standard på rommene, så får man det man bestiller, men dog komfort. Har forresten aldri opplevd en kakerlakk der nede, men er nøye med søppel Så har vi Hydra som er noe dyrere pga kjendisfaktorene ( møtte faktisk princess Di der, den sommern hun døde) og Poros er det vakkert. For å ikke snakke om Agistri. Skal se om jeg finner noen linker til båtforbindelser o.l. Men send meg gjerne en meld på innboks
Gjest Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 http://www.aeginagreece.com/ Her finner du hoteller på øya, båttabeller, og buss Kan oversettes til både norsk og svensk !
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 Ville reist til kreta.. Type platanias eller agiamarina. Spania og alcudia er jo selvfølgelig det beste "familiealternativet", men også en del dyrere. Anonymous poster hash: a30b3...706
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Ville ikke dratt på min første sydentur til Tyrkia, masete folk som lurer deg å tapper deg for penger om du ikke følger med. Du blir kastet inn på resturanter, eneste vi liker med Tyrkia er maten. Vil anbefale Hellas: Santorini er ei øy vi reiser mye til, rolig å fin plass. Ellers vil jeg anbefale Rhodos og Kreta. Anonymous poster hash: b8c96...8f0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Ville ikke dratt på min første sydentur til Tyrkia, masete folk som lurer deg å tapper deg for penger om du ikke følger med. Du blir kastet inn på resturanter, eneste vi liker med Tyrkia er maten. Vil anbefale Hellas: Santorini er ei øy vi reiser mye til, rolig å fin plass. Ellers vil jeg anbefale Rhodos og Kreta.Anonymous poster hash: b8c96...8f0 Er jo all inclusive på Sunwing-resortene da! Anonymous poster hash: db6be...59b
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Man MÅ ikke velge all inclusive selv om man bor på sunwing.. Vi har inkludert frokost siden det er lettest for oss, og så velger vi selv hvor vi vil spise lunsj og middag.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Man MÅ ikke velge all inclusive selv om man bor på sunwing.. Vi har inkludert frokost siden det er lettest for oss, og så velger vi selv hvor vi vil spise lunsj og middag. Selvsagt ikke, men de er førstegangsreisende, så d kan være lurt! Anonymous poster hash: db6be...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå