♥ Min engel ♥ Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Flere enn meg som har begynt å spise dadler 😜 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21280989/
tmlove Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Jeg spiser hehe nesten alle kvinner fra Midtøsten spiser dadler for og få ett lettere svangerskap og føde før termin. Er veldig vanlig der nede
♥ Min engel ♥ Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2015 Ja! Jeg og spiser 😂 Krysser fingrene for god effekt 😊 Skader jo ikke å prøve, syns disse store dadlene som man plukker selv i butikken er kjempe god kalde 😋
tmlove Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Ja! Jeg og spiser Krysser fingrene for god effekt Skader jo ikke å prøve, syns disse store dadlene som man plukker selv i butikken er kjempe god kalde Syns de fra Asia butikkene er gode de smaker som karameller ofte er de fra butikkene dyppet i sirup, det er ikke de fra Asia butikkene
♥ Min engel ♥ Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2015 De som er pakket ferdig i esker er ikke gode, dvaske og helt sikkert dyppet i sirup. De løse er ikke (har jeg ikke opplevd) dyppet i sirup. Men takk for tips, kan tenke meg de er gode de man kjøper i de internasjonale butikkene 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå