Gå til innhold

Andre som har bollemus/cameltoe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig slank (50 kg) men allikevel har jeg dette! Hater det og det ødelegger livet mitt. Kan ikke ha på stramme bukser, ikke treningstights, ikke sexy undertøy 😔

Anonymous poster hash: 74347...def

Skrevet

Det ødelegger livet ditt faktisk??

Bollemusa mi er jeg slettes ikke flau over, og man kan fint bruke litt trange bukser som ikke viser bollemusa.

Anonymous poster hash: 9ec3e...a35

Skrevet

Om det ødelegger livet ditt kan ikke tilværelsen være mye å skryte av i utgangspunktet. Prøv å lese en bok.

Jeg kler meg etter forholdene, og forholder meg til klærne. Det går veldig bra, altså. Krig i Afrika og sånn er det også.

Anonymous poster hash: 42830...fa2
Skrevet

Det ødelegger livet ditt faktisk??

Bollemusa mi er jeg slettes ikke flau over, og man kan fint bruke litt trange bukser som ikke viser bollemusa.

Anonymous poster hash: 9ec3e...a35

Ja, eller sexlivet og selvtilliten min da. Regner med du forstod hva jeg mente..

Jeg kan faktisk ikke bruke noen stramme bukser. Jeg er som sagt veldig slank, og har mellomrom mellom lårene. Da tyter jo denne sværa musa mi ut.

Anonymous poster hash: 74347...def

Skrevet

Om det ødelegger livet ditt kan ikke tilværelsen være mye å skryte av i utgangspunktet. Prøv å lese en bok.

Jeg kler meg etter forholdene, og forholder meg til klærne. Det går veldig bra, altså. Krig i Afrika og sånn er det også.

Jada, og man kan ikke klage på at man blir forlatt i svangerskapet for tenk på dem som ikke har noen mann eller mannen er død. Ikke lov å klage over at man har kreft, tenk på dem som har kreft med spredning osv.

HI: jeg har veldig lange ytre kjønnslepper, og det er utrolig flaut i basseng, finner ikke bukser som passer, og har generell ubehag (gnagsår). Har ikke råd til å operere, men plages virkelig med det. Mannen vil ikke ha sex fordi jeg har så stygt underliv.

Anonymous poster hash: 07447...d29

Skrevet

Det er flaut å ha kjønnslepper faktisk. Det er faktisk sånn vi ser ut kvinne. Bli vant til det. 

Må menn skjule sine edle deler? Nei, er visst bare vi kvinner som må skjule at vi har et underliv. 

Og ja, jeg har både bollemus og cameltoe, og er stolt av det :briller:

Anonymous poster hash: 269b9...ce5
Skrevet

Ja, og det er ingen problem. Har stort sett topper som rekker et stykke nedover. Dessuten ser jeg ikke på bollemus/cameltoe som noe vulgært eller unaturlig, men man trenger ikke gå med veldig tettsittende bukser sammen med korte topper.

Skrevet

Det er ikke bollemus før det vises gjennom bunaden, sa en klok mann en gang til meg.

Anonymous poster hash: 65bfe...e89
Skrevet

legg på deg litt så blir det mindre synlig ;)

Anonymous poster hash: 94886...e0e
Skrevet

Kan du ikke legge ut et bilde av deg selv. Fra livet og ned. Med feks thights på. Så kan vi jo se om det faktisk er så gale du skal ha det til?

Anonymous poster hash: b7567...700

Skrevet

Det er jo en sprekk som går helt fra foran til bak,delt i to - hvordan i huleste skal man unngå camel toe?

Skrevet

Jada, og man kan ikke klage på at man blir forlatt i svangerskapet for tenk på dem som ikke har noen mann eller mannen er død. Ikke lov å klage over at man har kreft, tenk på dem som har kreft med spredning osv.

HI: jeg har veldig lange ytre kjønnslepper, og det er utrolig flaut i basseng, finner ikke bukser som passer, og har generell ubehag (gnagsår). Har ikke råd til å operere, men plages virkelig med det. Mannen vil ikke ha sex fordi jeg har så stygt underliv.

Mannen din vil ikke ha sex med deg pga dette? Hvor lenge har dere vært sammen, og han så vel dette første gang?

Anonymous poster hash: 22b3c...5c1

Skrevet

*kremt* hvordan ser egentlig en bollemus ut?  :rodme: Tørr ikke å søke, kanskje det kommer opp noe som jeg angrer på :P

Anonymous poster hash: 6fe85...6fe
Skrevet

jeg har sikkelig bollemus. synes også det var utrolig flaut når jeg var mindre og guttene i klassen begynte å bli kjønsmoden og la merke til den...
idag har jeg skjønt hvor heldig jeg er som faktsik har en bollemus, som de fleste gutter liker ;)

men fra spøk til alvor; jeg bruker bokser med litt høyere liv, så jeg slepper og trekke den helt oppi musen, ikke at boksen henger men at den ikke er trekt helt opp i skrittet. også bruker jeg som regel en topp eller genser som kan trekkes lengere ned så det ikke er altfår synelig:)

Anonymous poster hash: c5c48...43f
Skrevet

Mannen din vil ikke ha sex med deg pga dette? Hvor lenge har dere vært sammen, og han så vel dette første gang?

Anonymous poster hash: 22b3c...5c1

Vi har vært sammen i 6 år, han sluttet å ha sex med meg etter at jeg fikk lange kjønnslepper etter en fødsel. 2 år siden.

Skrevet

Det er ikke bollemus før det vises gjennom bunaden, sa en klok mann en gang til meg. Anonymous poster hash: 65bfe...e89

ja HAN var klok han du :o

Anonymous poster hash: 8454d...f21

Skrevet
Skrevet

Slik bollemus elsker jeg - altså de spiselige :D

Anonymous poster hash: 6fe85...6fe

Skrevet

Om det ødelegger livet ditt kan ikke tilværelsen være mye å skryte av i utgangspunktet. Prøv å lese en bok.Jeg kler meg etter forholdene, og forholder meg til klærne. Det går veldig bra, altså. Krig i Afrika og sånn er det også.Anonymous poster hash: 42830...fa2

Jada, og man kan ikke klage på at man blir forlatt i svangerskapet for tenk på dem som ikke har noen mann eller mannen er død. Ikke lov å klage over at man har kreft, tenk på dem som har kreft med spredning osv.HI: jeg har veldig lange ytre kjønnslepper, og det er utrolig flaut i basseng, finner ikke bukser som passer, og har generell ubehag (gnagsår). Har ikke råd til å operere, men plages virkelig med det. Mannen vil ikke ha sex fordi jeg har så stygt underliv.Anonymous poster hash: 07447...d29
Mannen din vil ikke ha sex med deg pga dette? Hvor lenge har dere vært sammen, og han så vel dette første gang?Anonymous poster hash: 22b3c...5c1

Vi har vært sammen i 6 år, han sluttet å ha sex med meg etter at jeg fikk lange kjønnslepper etter en fødsel. 2 år siden. Anonymous poster hash: 07447...d29

Ja, det høres jo ut som ekte kjærlighet.

Da har du to valg. Kvitte deg med den idiotiske mannen, eller kvitte deg med bollemusa (operasjon).

Jeg vet hvilken jeg hadde valgt.

Anonymous poster hash: e5d78...ab7

Skrevet

Eit tips er å bruke hotpants el bokser, ikkje string/tanga. Då held ting seg meir på plass om du skjønar kva eg meiner. Pierre Robert har nokre fine, stramme som held ting på plass. Elles er skjørt ei god erstatning for bukse. Og om du kjøper dongeri som ikkje er stretch stoff, also skikkelig dongeristoff, viser det ikkje so mykje.

Og ja, ein skal elske den kroppen ein har. Men jammen er det greit å kunne jukse litt iblant med det ein ikkje er overbegeistra for ;-)

Skrevet

Jeg også hemmes veldig av bollemusa mi. Jeg fikk fettsugd den. Men siden det var før jeg fikk barn kom den tilbake pga vektøkning. Den vokser og blir mindre etter vekta. Kjempe flau over den.

Men det er håp om man har penger.

Anonymous poster hash: d6fd0...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...