Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Har du noen? Anonymous poster hash: 3a1b4...128
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Søk på "siterte sitater"... Anonymous poster hash: a8198...b6c
Gjest Sommerfuggel Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Ikke akkurat et kort sitat, men denne fra Andre Bjerke (?) syns jeg er så fin (mulig jeg husker/skriver litt feil, så bær over med meg ) Å møte et barn i blikket er mer enn et møte med vår Det er som å dra på en reise tilbake titusner år og ikke bare møte sin egen barndom på ny, men artens famlende barndom i tidenes morgengry
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Den var også meget fin:) skal ha til en gutt og ei jente på hvert deres rom men ikke veldig lange Anonymous poster hash: 3a1b4...128
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Har denne på timmet til sønnen min, leser det for ham neaten hver dag: Jeg var byttet ut "kjære" med navnet hans. Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma og pappa vil alltid være hos deg. Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt jeg lover. Jeg skal kile deg så du ler, og ligger på ryggen og ber om mer. Jeg skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Jeg er hos deg, dag og natt, mitt kjære barn, min lille skatt. Anonymous poster hash: a4e84...3a1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Ellers så syns jeg "Perlen" og "vesle fugleungen min" er utrolig nydelige. Jeg har ingen jenter så kan ingen spesielle til jenter. Googler du disse så finner du de, jeg sitter på mobil så det er litt dumt å kopiere og sånt Anonymous poster hash: a4e84...3a1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Har denne på timmet til sønnen min, leser det for ham neaten hver dag: Jeg var byttet ut "kjære" med navnet hans. Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma og pappa vil alltid være hos deg. Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt jeg lover. Jeg skal kile deg så du ler, og ligger på ryggen og ber om mer. Jeg skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Jeg er hos deg, dag og natt, mitt kjære barn, min lille skatt. Anonymous poster hash: a4e84...3a1 Nydelig Anonymous poster hash: 3a1b4...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå