Gå til innhold

Har på følelsen at jeg er gravid..

Anbefalte innlegg

Føler meg så dum! Jeg er 7 dpo og føler meg mer og mer sikker hver dag at jeg er gravid.

Men dette er jo ikke første gangen jeg går rundt å kjenner på masse symptomer uten  å være det..

Er så redd for at dette blir nok en runde med skuffelse!

Her er symptomene:

- uliiiiidelig trøtt. Orker ingen ting etter jobb enn å ligge i sofaen og halvsove.

- øm nederst i magen.

- Oppblåst og mye luft i magen.

- mye stikkinger og "smerter" nedentil...

Alle disse symptomene hadde jeg også i starten av graviditeten med sønnen min, men igjen..dette er også ting jeg opplever i ny og ne uten å være gravid..

Kunne ønske dagene frem til testing går litt fortere så jeg slipper å leve i uvissheten!!!

Anonymous poster hash: f92a2...062

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen;-) Symptomer på graviditet er jo veldig like symptomer for eggløsning og mensen, så syns det er vanskelig. Må bare prøve roe ned ( noe jeg syns er ekstremt vanskelig) og vente til mensen kommer eller forhåpentligvis uteblir😊

Føler meg så dum! Jeg er 7 dpo og føler meg mer og mer sikker hver dag at jeg er gravid.

Men dette er jo ikke første gangen jeg går rundt å kjenner på masse symptomer uten å være det..

Er så redd for at dette blir nok en runde med skuffelse!

Her er symptomene:

- uliiiiidelig trøtt. Orker ingen ting etter jobb enn å ligge i sofaen og halvsove.

- øm nederst i magen.

- Oppblåst og mye luft i magen.

- mye stikkinger og "smerter" nedentil...

Alle disse symptomene hadde jeg også i starten av graviditeten med sønnen min, men igjen..dette er også ting jeg opplever i ny og ne uten å være gravid..

Kunne ønske dagene frem til testing går litt fortere så jeg slipper å leve i uvissheten!!!

Hvordan går det? Har du testa? Har lyst å teste, men 10dpo ca. er kanskje tidlig.

Har en følelse men har jo hatt det tidligere så tørr liksom ikke helt tenke tanken på at jeg kan være gravid. Føler med annerledes. Ikke samme vonde nå mellom eggløsning og mensen, men kan være annet. Mensen ventes fredag så lyst å teste i morgen. Er trett, irritert til tider, frysninger, mye luft, føler meg "våt" (sorry..) men er ikke, stikkinger i mage og side+bryster. Så spennende:-)

Annonse

Hei igjen!

Har ikke testet nei. 9 dpo i dag og jeg tenker å prøve å holde ut med testing til fredag (hvis ikke mensen kommer før da).

Jeg har vært småkvalm av og på i dag og vanvittig sliten. Men..kanskje jeg bare tror jeg er kvalm fordi jeg så inderlig vil være gravid?

Åååååå. Jeg har så lyst men tørr ikke å la meg selv håpe.

Dere andre som lurer, når tenker dere å teste?

HI

Hvorfor tok du ikke en test idag til morgenen? 10 dpo er det mange som kan få positiv test :)Anonymous poster hash: 7966b...279

Har bestemt meg for å vente til fredag eller lørdag.

De gangene jeg har testet tidlig har jeg ikke klart å slutte å håpe selvom den har vært negativ. Vil liksom vite at jeg kan stole på resultatet når jeg tester nå. Spesielt når jeg begynner å tillate meg selv å håpe så blir skuffelsen så veldig stor.

Mulig det høres helt tullete ut men etter å ha prøvd lenge må jeg gjøre ting på en måte så jeg tåler skuffelsene :P

Annonse

Jaja...klarte ikke å vente med testing. Den var selvfølgelig negativ. Føler meg så dum som nok en gang tillot meg selv å håpe !!

HIAnonymous poster hash: f92a2...062

Så lenge den røde holder seg vekke er det håp.

Anonymous poster hash: 3f968...f3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...