Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Har ikke mulighet til å dra på butikken men fant ut at kanelbollene jeg holder på å lage ikke vil bli det da jeg ikke hadde kanel likevel... Kan jeg bruke kardemomme isteden? Evt bare sukker ?? Anonymous poster hash: 4556e...12f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Ikke kardemomme i allefall!!! Har du Nugatti eller nutella? Det kan brukes. Vanlige boller? Anonymous poster hash: 84e61...3d2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Har jammen ikke det heller ;-/ Det får bli vanlige da er bare så innmari mange at det kan bli kjedelig.. Anonymous poster hash: 4556e...12f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Mandelmasse? Sjokoladebiter? Vaniljekrem? Syltetøy? Fikk plutselig flere ideer her😜 Anonymous poster hash: 84e61...3d2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 kakao og sukker eller helst oboy! Anonymous poster hash: de524...f81
bIomstre Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Forslag til fyll: - smør, sukker og vaniljesukker (ca halvparten av kanelmengden) - vaniljekrem - makronfyll - syltetøy - sjokoladepålegg - sjokoladebiter - revet eple - rosiner - frosne bær - honning Eller så er jo vanlige boller også godt! Endret 28. februar 2015 av bIomstre
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Mandelmasse? Sjokoladebiter? Vaniljekrem? Syltetøy? Fikk plutselig flere ideer her😜 Anonymous poster hash: 84e61...3d2 Sjokoladebiter!!! har sjokolade i fleng her takk Anonymous poster hash: 4556e...12f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Forslag til fyll: - smør, sukker og vaniljesukker (ca halvparten av kanelmengden) - vaniljekrem - makronfyll - syltetøy - sjokoladepålegg - sjokoladebiter - revet eple - rosiner - frosne bær - honning Eller så er jo vanlige boller også godt! Honning? Går det an? Det har jeg også samt syltetøy. Tror jeg vil prøve det med vaniljesukker istedenfor kanel !! 👍 Anonymous poster hash: 4556e...12f
bIomstre Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Forslag til fyll: - smør, sukker og vaniljesukker (ca halvparten av kanelmengden) - vaniljekrem - makronfyll - syltetøy - sjokoladepålegg - sjokoladebiter - revet eple - rosiner - frosne bær - honning Eller så er jo vanlige boller også godt! Honning? Går det an? Det har jeg også samt syltetøy. Tror jeg vil prøve det med vaniljesukker istedenfor kanel !! Anonymous poster hash: 4556e...12f Har testet vaniljesukker, det ble bra! Honning har jeg ikke testet, men har en frøken her som elsker det, så hos henne hadde det garantert falt i smak. Kan ikke du teste et par da?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 Forslag til fyll: - smør, sukker og vaniljesukker (ca halvparten av kanelmengden) - vaniljekrem - makronfyll - syltetøy - sjokoladepålegg - sjokoladebiter - revet eple - rosiner - frosne bær - honning Eller så er jo vanlige boller også godt! Honning? Går det an? Det har jeg også samt syltetøy. Tror jeg vil prøve det med vaniljesukker istedenfor kanel !! Anonymous poster hash: 4556e...12f Har testet vaniljesukker, det ble bra! Honning har jeg ikke testet, men har en frøken her som elsker det, så hos henne hadde det garantert falt i smak. Kan ikke du teste et par da? Det er klart tipper det vil bli litt søtere iallfall ! Har jo sikkert deig til 60 stk "kanelboller" her 😂 Anonymous poster hash: 4556e...12f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har laget for eksempel med tyttebær, hvit sjokolade og mandelflak. Smør, sukker og appelsinskall. Pistasj, honning og rosevann (baklava inspirert). Ricotta, sukker og kandisert sitrusskall. Og flere andre. Snurrer kan fylles med mye annet enn kanel. Anonymous poster hash: 9513e...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå