Gå til innhold

Når fortelle til familie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere tenkt til å fortelle det ? Jeg klarer ikke å vente helt til uke 12 . Har bestilt tidlig ultralyd om 2 uker for å se at alt et bra . Tenkte å Evt fortelle det ettet det .. Er da ca 7+4 .har ellers ingen symptomer .. Kun ømme brystvorter og oppblåst mage . Er 5 uker imorgen . Har dere mange symptomer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo aldri noe garanti. Fortell det når dere har lyst.

Anonymous poster hash: 5b72b...dc5
Skrevet

Vi har fortalt det til familien, sa det egentlig ganske tidlig, fordi formen min har vert svært dårlig siden uke 6 og det har vert godt med litt avlastning fra besteforeldre med de tre andre barna noen dager :)

Skrevet

Sist gang sa jeg det tidlig. Uke 7. Mistet i uke 8. Du vet spontanabort er ganske vanlig og veldig trist å måtte fortelle alle at vi mistet og skal ikke ha nå likevel. Når man er 12 uker er risikoen for abort redusert kraftig. Er gravid igjen nå og har sakt det kun til noen få denne gangen. Men for all del så kan man jo si det når man vil:-)

Skrevet

Vi fortalte med en gang alle 3 gangene. Jeg tenkte som så at jeg kan aldri være sikker uansett. Noen mister tidlig, andre midt i, og seinere. Jeg nekter å holde den vidunderlige herligheten hemmelig et sekund :):):):)

Anonymous poster hash: 20fac...6df

Skrevet

Har fortalt mine foreldre,resten går vente en god stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...