Gå til innhold

Hva er det med mannfolk og toalettpapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg " trasset" i 4 dager ,for å se om han fjerner den tomme rollen og setter på ny.

Gjør han det? Neei... Den nye ruller står ved siden av do og den tomme henger fortsatt på.

Er den en eller annen genfeil, eller er de ikke istand til å bytte?

Nå har jeg byttet for ellers tror jeg den hadde blitt stående på gulvet i all evighet.

Han kan jo all mulig annen drit, så hvorfor er dette så vanskelig?

Ja, jeg skal spør ham senere, han er ikke hjemme for øyeblikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du bare akseptere at han er en mann da ? hva er problemet ditt ?

Anonymous poster hash: aad03...a35
Skrevet

Kan ikke du bare akseptere at han er en mann da ? hva er problemet ditt ?

Anonymous poster hash: aad03...a35

Bare akseptereat voksne menn ikke klarer oppgaver som seks år gamle barn får til? Beklager, men jeg respekterer menn mer enn som så.

Ikke HI

Anonymous poster hash: 60085...e95

Skrevet

Kan ikke du bare akseptere at han er en mann da ? hva er problemet ditt ? Anonymous poster hash: aad03...a35

Mener du at en mann ikke KAN skifte rull? Eller at det er ok at han ikke gidder, FORDI han er mann?

Anonymous poster hash: 3cf3e...267

Skrevet

Min greier det, så tror ikke det er generell genfeil.

Skrevet

Hmm, kanskje jeg har fått en feilvare? Kan man omprogramere sånne?

Skrevet

Min evner ikke å se søppelposen ved ytterdøra han. I min verden er det førstmann ut døra som plukker med seg den, det er det sannelig ikke i hans :-D

Anonymous poster hash: 709c9...381

Skrevet

Min evner ikke å se søppelposen ved ytterdøra han. I min verden er det førstmann ut døra som plukker med seg den, det er det sannelig ikke i hans :-DAnonymous poster hash: 709c9...381

Det er han ganske god på, også er han utrolig flink til tømme lommene sine på hylla i gangen!

Der har vi en samling av mynt, skruer, div sammenkrøller papir, nøkler, fishermanpakker, hårstrikk, spenner og alt mulig annet.

Han tror nemlig det er en fe som rydder der ;) gudene vet hvor stor samlingen hadde vært om ikke det hadde vært for feen !

Skrevet

Noen feil må man bare leve med, det er sikkert et par stykker ved deg som han irriterer seg over også...

Hadde denne diskusjonen med svigermor her om dagen, hun og svigerfar har et særdeles dårlig ekteskap hvor store deler av dagen går med på å hakke på hverandres feil.

De hadde spist mat her og mannen min ryddet kjøkkenet, som vanlig rydder han alt sammen, men tørker ikke av benken. Jeg vet ikke hva slags programeringsfeil han har, men han tørker ikke av benken. Jeg lo da jeg fortalte dette til svigermor og tørket av benken selv, hun var helt himmelfallen over at jeg ikke sa noe til han. Jeg sa at jeg kan ikke hakke på han hver dag pga det, det blir det ikke særlig god stemning i huset av, jeg velger heller å se på tørking av benk som en av mine oppgaver i huset også har vi det greit alle sammen. Hun sa at hun aldri hadde greid det, hun hadde måttet si ifra hver eneste dag hvor irriterende det var at han ikke tørket av benken. Hun er veldig åpen om sitt dårlige ekteskap og hvor irriterende mannen hennes er, så jeg sa da til henne at jeg tror jeg og mannen min har et mye bedre ekteskap enn hun og hennes mann, nettopp fordi vi aksepterte at den andre ikke var feilfri og ikke brukte negativ energi på å hakke på hverandre for det. Hun måtte faktisk si seg enig i at det nok ikke var så dumt ;)

At mannen din ikke skifter dorull er da en liten bagatell, hvor mange kalorier koster det deg å gjøre det selv når du sitter der likevel?

Anonymous poster hash: e783b...c97
Skrevet

Min evner ikke å se søppelposen ved ytterdøra han. I min verden er det førstmann ut døra som plukker med seg den, det er det sannelig ikke i hans :-D

Anonymous poster hash: 709c9...381

Samme her. Klager på søppelposen som JEG har knytet og satt ved døra, at den ikke er i søppeldunken. Jeg er så å si aldri ute, mens han røyker hver time og kan derfor gå ut med søpla samtidig.

Til HI: Har sett utrolig stilig skilt her på en av kontordoene: "Replacing toilet paper doesn't cause brain damage" - kanskje noe å kjøpe for din mann?

Anonymous poster hash: 7a705...7af

Skrevet

Ilandsproblemer ass... 

Anonymous poster hash: 18e2a...32f
Gjest flykræsj
Skrevet

Vi har alle vårt... Mannen min klarer åpenbart ikke sette skoene i skohylla, mens han irriterer seg over at jeg aldri rer opp senga. Sikkert litt defekte begge to, men siden det går begge veier er det ikke krise. Orker ikke bråke om sånt

Skrevet

Er det så nøye?

Skjønner at man blir irriterthvis alt husarbeid faller bare på den ene voksne, eller annen skjevfordeling i det totale ansvaret. Men doruller er ikke viktig, det koster deg ikke en kalorier en gang å bytte ut. Derimot koster detdeg det gode humør å gå å irritere seg over småting...

Skrevet

Mannen min setter også dorullen enten på gulvet ved siden av doen eller på vinduskarmen bak doen, pga der når han den lettere og slipper å vri seg for å nå den. Forøvrig bytter han den når det trengs, og tørker over doen etter hver bruk :) 

Jeg irriterer meg ikke over plasseringen av dorullen. Og selv om det er enkelte ting ved han som irriterer meg, vet jeg at han irriterer seg over ting jeg gjør og. Det er bare slikt man må leve med når man bor sammen med andre personer. Tåler man det ikke, får man heller bo alene.

Skrevet

Noen feil må man bare leve med, det er sikkert et par stykker ved deg som han irriterer seg over også... Hadde denne diskusjonen med svigermor her om dagen, hun og svigerfar har et særdeles dårlig ekteskap hvor store deler av dagen går med på å hakke på hverandres feil. De hadde spist mat her og mannen min ryddet kjøkkenet, som vanlig rydder han alt sammen, men tørker ikke av benken. Jeg vet ikke hva slags programeringsfeil han har, men han tørker ikke av benken. Jeg lo da jeg fortalte dette til svigermor og tørket av benken selv, hun var helt himmelfallen over at jeg ikke sa noe til han. Jeg sa at jeg kan ikke hakke på han hver dag pga det, det blir det ikke særlig god stemning i huset av, jeg velger heller å se på tørking av benk som en av mine oppgaver i huset også har vi det greit alle sammen. Hun sa at hun aldri hadde greid det, hun hadde måttet si ifra hver eneste dag hvor irriterende det var at han ikke tørket av benken. Hun er veldig åpen om sitt dårlige ekteskap og hvor irriterende mannen hennes er, så jeg sa da til henne at jeg tror jeg og mannen min har et mye bedre ekteskap enn hun og hennes mann, nettopp fordi vi aksepterte at den andre ikke var feilfri og ikke brukte negativ energi på å hakke på hverandre for det. Hun måtte faktisk si seg enig i at det nok ikke var så dumt ;) At mannen din ikke skifter dorull er da en liten bagatell, hvor mange kalorier koster det deg å gjøre det selv når du sitter der likevel? Anonymous poster hash: e783b...c97

det koster meg ingenting, er heller ikke noe jeg irriterer meg over , bare en observasjon .
Skrevet

Er det så nøye?

Skjønner at man blir irriterthvis alt husarbeid faller bare på den ene voksne, eller annen skjevfordeling i det totale ansvaret. Men doruller er ikke viktig, det koster deg ikke en kalorier en gang å bytte ut. Derimot koster detdeg det gode humør å gå å irritere seg over småting...

Det er ikke noe jeg irriterer meg over, ikke i det hele tatt, kun en observasjon, i og med at han iløpet av 12 år aldri har gjort dette.
Skrevet

Mannen min gjør også hundre sånne "småting", men jeg bryr meg ikke. Andre veien, derimot: han "korrigerer" meg på småting hele dagen for småting jeg ikke husker/rekker/ser/ikke gjør godt nok! Det er så frustrerende, og selvfølgelig burde jeg ta igjen og hakke på han. Men da blir det bare enda mer krangel, han tåler ikke kritikk..

Anonymous poster hash: 5a800...5fc

Skrevet

Vi pleier å ha to ruller fremme vi. En som henger pent der den skal, men som ingen bruker og en som står på vasken. Den er lettest tilgjengelig siden vi slipper å vri oss. Veldig greit. Rullende på veggen blir jo "aldri" tom så den trenger ikke byttes. Rullende på vasken klarer alle å bytte. Å fjerne den tomme dorullkjernen er riktignok fortsatt vansklig. Det burde være mulig å lage dem i et materiale som kunne skyldes med i toalettet eller eventuelt lage ruller uten kjerne. Det hadde garantert reddet mange ekteskap.

Anonymous poster hash: a9815...b2f

Skrevet

Min sliter litt, men jeg satte alle de nye rullene under skapet på badet.. Han lurte fææææælt på hvor de hadde blitt av og måtte lete seg frem i en heller desperat situasjon med tom hylse. Og er flinkere til å kaste gammel å sette inn ny nå.

(Skapet under vasken må han reise seg fra do og gå noen skritt for å åpne)

Skrevet

Nå har jeg " trasset" i 4 dager ,for å se om han fjerner den tomme rollen og setter på ny.

Gjør han det? Neei... Den nye ruller står ved siden av do og den tomme henger fortsatt på.

Er den en eller annen genfeil, eller er de ikke istand til å bytte?

Nå har jeg byttet for ellers tror jeg den hadde blitt stående på gulvet i all evighet.

Han kan jo all mulig annen drit, så hvorfor er dette så vanskelig?

Ja, jeg skal spør ham senere, han er ikke hjemme for øyeblikket.

Haha, som å lese hvordan det er her 😂 men han setter de i vinduskarmen! Søppelbøtta er faktisk nærmere enn vinduet.. Jeg har bare latt de stå for å se hvor lang tid det tar før han kaster de.. Har stått opp mot 10 tomme ruller av gangen før han tar de :P på det andre badet har jeg begynt å legge de i skuffen hans, for da må han ta å kaste de selv :P

Anonymous poster hash: 32163...9d1

Skrevet

Skinnfilla - se det positive i det. Nå slipper du krangelen om enden skal ligge inn mot veggen eller ut mot rommet. Myyye mer irriterende å ha papiret feil vei enn å sette i rullen selv :P

Anonymous poster hash: a46cd...bde
Skrevet

Hmm, kanskje jeg har fått en feilvare? Kan man omprogramere sånne?

Har du sjekka om du har siste programoppdatering?

Skrevet

Skinnfilla - se det positive i det. Nå slipper du krangelen om enden skal ligge inn mot veggen eller ut mot rommet. Myyye mer irriterende å ha papiret feil vei enn å sette i rullen selv :P   Anonymous poster hash: a46cd...bde

Sant, sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...