Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Banken vår har lagt ned filialen sin her. Skal opprette ny konto til min datter. Må jeg ha med fødselsattest? Eller holder det med fødselsnummer? Anonymous poster hash: e54df...962
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 I banken hvor jeg jobber, trenger du fødselsnummeret og din egen legitimasjon. Men vi vil helst ha fødselsattesten i tillegg, blant annet for å ha dokumentasjon på verger. Anonymous poster hash: eaeff...575
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 I banken hvor jeg jobber, trenger du fødselsnummeret og din egen legitimasjon. Men vi vil helst ha fødselsattesten i tillegg, blant annet for å ha dokumentasjon på verger. Anonymous poster hash: eaeff...575 Finner ikke den, men har en flyttemelding fra folkeregisteret. Tror du den hoder? Bor på et lite sted, der alle kjenner alle. De vet at jeg er moren. Anonymous poster hash: e54df...962
bIomstre Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Ring og spør. Jeg måtte ha både fødselsattest og samtykke og kopi av fars id. (eventuelt bevis på at man har eneansvar). Har hvisnok kommet litt strengere regler for å unngå at det oprettes konto for fiktive barn for hvitvasking av penger... Jeg troppet opp med alt jeg trengte, men fikk ikke konto da den ene attesten fra folkeregisteret ikke ble godtatt! Gosh, vanskeligere å enn å få pass dette! (hadde brukt de samme attestene til pass bare 2 mnd tidligere og det gikk helt fint) Men nå kan du i allefall bestille ny fødselsattes inne på Altinn, så det bør gå ganske smertefritt...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Ring og spør. Jeg måtte ha både fødselsattest og samtykke og kopi av fars id. (eventuelt bevis på at man har eneansvar). Har hvisnok kommet litt strengere regler for å unngå at det oprettes konto for fiktive barn for hvitvasking av penger... Jeg troppet opp med alt jeg trengte, men fikk ikke konto da den ene attesten fra folkeregisteret ikke ble godtatt! Gosh, vanskeligere å enn å få pass dette! (hadde brukt de samme attestene til pass bare 2 mnd tidligere og det gikk helt fint) Men nå kan du i allefall bestille ny fødselsattes inne på Altinn, så det bør gå ganske smertefritt... Takk, for svar! BF hadde gitt beskjed om at kontoen vi opprettet for mange år siden var avsluttet. Viste seg ikke å stemme, så da gikk det rimelig smertefritt Anonymous poster hash: e54df...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå