Gå til innhold

Guilty pleasures?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen? 

Jeg spiller nettspill, ikke med høy innsats eller noe som gjør at jeg taper mer enn jeg har råd til, men jeg syns det er så harry!!! Man har alle sine laster, eller hva?

Anonymous poster hash: 68371...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hekta på 48-hours og må se alle nye episoder på nettet som kommer ut.

Anonymous poster hash: b74f7...91b
Skrevet

Teen min er min guilty pleasure, kjøper te fra England så det koster mer enn norsk butikkkjøpt og mye bedre.

Liker å se på serier på netflix.

Anonymous poster hash: e8919...704

Skrevet

Jeg sitter alltid med beina i sofaen. Jeg klarer ikke ha dem på gulvet. Jeg blir kald, og ofte også litt svimmel når de er på gulvet. Selv når vi er på besøk, sniker jeg dem opp i sofaen... Jeg vet ikke alle liker det, men jeg troooor ingen jeg kjenner ser sånn på beina i sofaen... Håper jeg... 

Anonymous poster hash: e8daf...c1d
Skrevet

Potetgull... Det hel... jæv... potetgullet. Helst Maarud Superchips med paprika (og ikke fordi det liksom skal være så sunt, for det er det jo ikke, men fordi det er godt), Maarud Sprømix med salt og Maarud retropotetgull med salt og pepper. 

Ellers digger jeg TV-serier som feks Ullared (men ikke Paradise Hotell og den varianten, der går grensen selv for meg). 

Etter at jeg har fått barn er det ikke så ofte jeg kan gjøre det lengre, men å kaste bort en hel dag med bare å sitte i sofaen og surfe og se på søppel-TV OG spise søppelmat er rett og slett helt fantastisk. <3

Ja, det var mine guilty pleasures. 

Anonymous poster hash: d87b8...098
Skrevet

Her jeg bor har vi en delikatessebutikk som er helt fantastisk. Det beste jeg vet derfra er en sjokolade med champagne som koster 75 kroner(for 100 g eller noe) og er glass med saltede nøtter, også der en skyhøy pris. Det skal sies at disse spises med andakt, en bit om gangen og aldri "i farta".

Ellers liker jeg paradise hotell og en del blogger.

Anonymous poster hash: 0c759...b25

Skrevet

Ben & jerry is, iskaffe og sjokolade !

Anonymous poster hash: c97ac...a0d

Skrevet

Min Guilty Pleasure tør jeg ikke fortelle til noen andre en her som anonym!! Det har ikke noe med mat å gjøre, men jeg simpelthen ELSKER å renske ørene for ørevoks!!😝😝😝 Ja, jeg vet.. Det kjempeekkelt og motbydelig, men jeg finner en helt syk glede i å krafse ut ekle ting fra ørene...Føles så rent og godt etterpå!

Anonymous poster hash: 65ad5...6d5

Skrevet

Dib!

Anonymous poster hash: 354da...59b

Skrevet

Dib, sjokalde.. Alt av sjokolade!

E sigaretten min, Lotto og flaxlodd :P

Jeg hadde nok spart en god del i mnd på de fire siste tingene, men herregud som jeg koser meg! :P

Anonymous poster hash: 70c5d...9c6

Skrevet

Ser videoer på YouTube av folk som klemmer ut kviser og hudormer. Jo større, jo bedre.

Skrevet

Ser videoer på YouTube av folk som klemmer ut kviser og hudormer. Jo større, jo bedre.

Hva med tonsilstones?

Anonymous poster hash: 4ae17...4f7

Skrevet

No blei eg kvalm...Lagar folk videoar av dette?!

Skrevet

Hva med tonsilstones?

Anonymous poster hash: 4ae17...4f7

Ja, det óg! :D

Skrevet

No blei eg kvalm...Lagar folk videoar av dette?!

Åja! Fantastiske videoer. Har sett noen av dem. Fascinerende greier.

Anonymous poster hash: d87b8...098

Skrevet

Home and away og dib...

Og Lego (etter oppskrift)! kjøper avansert Lego til ungene for da vet jeg at de går lei og jeg får bygge alene. Kan sitte i timesvis ;)

Skrevet

Masterchef england :D digger han Marcus,så kjekk  :hjerter:

Skrevet

Min Guilty Pleasure tør jeg ikke fortelle til noen andre en her som anonym!! Det har ikke noe med mat å gjøre, men jeg simpelthen ELSKER å renske ørene for ørevoks!!😝😝😝 Ja, jeg vet.. Det kjempeekkelt og motbydelig, men jeg finner en helt syk glede i å krafse ut ekle ting fra ørene...Føles så rent og godt etterpå!

Anonymous poster hash: 65ad5...6d5

Du er ikke alene!

Jeg er redd det er en real avhengighet... 😜

Anonymous poster hash: 579d9...cec

Gjest flykræsj
Skrevet

Av "mat": potetgull, vingummi og kokesjokolade

Tv: say yes to the dress (pinlig), det meste av matprogrammer, men særlig masterchef Australia og masterchef UK the professionals+ masse andre teite serier

Ellers; rødvin og cola zero. Huff, sikkert mer også... Burde sikkert heller lest Kafka og knasket bønnerspirer.

Skrevet

Elsker også Masterchef Australia!! Har sett alle episoder av alle sesonger. Mannen og jeg er som små barn på julaften i "Masterchef-sesongen", der vi får laste ned en ny episode fem dager i uka. Digger Matt, Gary og George. ;)

Anonymous poster hash: 99054...697

Skrevet

Paradise hotel, knis. Ingen utenom mannen vet at jeg ser på.

Skrevet

Paradise, kjolen som sier ja og unge mødre :P

På matsiden er det brus, herregud så mye jeg drikker!

Anonymous poster hash: b4f44...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...