Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har alltid tenkt at det ville bli voldsomt dyrt for oss å reise sydover med alle barna, spesielt nå som eldste er over 12 år, men ble positivt overrasket over at det finnes turer til en overkommelig pris også. Alle andre har snakket om 50 000 - 60 000 kr, minst, uten mat. Vel, nå har vi bestilt tur til 52 000 kr inkludert mat på fly, transport til hotell og All Inclusive på et firestjerners hotell i juli Det er vel ikke så verst vel? Gleder meg til å reise nå! 2 uker hvor man er garantert sol, varme og bademuligheter føles som en luksus og er greit å tenke på når det blåser og regner utenfor Men altså, vi fant flere reiser som var til mye samme pris, så er det egentlig ikke så dyrt som andre skal ha det til likevel da? Anonymous poster hash: 8c2c1...828
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 jeg hadde blitt dritt lei all inclusive i 2 uker, men det er meg og min familie. og du må regne med litt lommepenger forde;) Anonymous poster hash: 43b97...457
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 jeg hadde blitt dritt lei all inclusive i 2 uker, men det er meg og min familie. og du må regne med litt lommepenger forde;) Anonymous poster hash: 43b97...457 Jada, vi regner med litt lommepenger også Og vi kommer nok til å spise utenfor hotellet noen av dagene og garantert ta noen turer inn til sentrum utenom måltidene for å se oss litt rundt og sånt. Litt av grunnen til at vi valgte A.I. er at vi har to barn som er ekstra krevende og veldig avhengig av rutiner, samt at når vi er så mange er det ganske billig med tanke på at det dekker alt av is og drikke i løpet av dagen også HI Anonymous poster hash: 8c2c1...828
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Andre erfaringer med pris? Anonymous poster hash: 8c2c1...828
Mandala Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Edi: hadde ikke så mye å tilføye likevel :-P Endret 26. februar 2015 av Mandala
Plutselig_gravid Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Ikke så verst når det er i fellesferien og det attpåtil er 2 uker med AI Vi dro en uke til Kreta i mai/juni i fjor. Star tour hadde supertilbud. Betalte 6040 kr for 2 voksne og 4 barn :) Gitt vekk pris!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Jeg syns det høres veldig bra ut, spesielt med 4 barn! Skulle tro det ble dyrere, hehe. Når dere reiser i "den dyreste måneden" så syns jeg prisen faktisk var ganske billig! Men overrasket er jeg nok ikke:.. Vi velger å reise i juni og får da hotellet vi ønsker med alt inkludert for under 20000, 2 voksene og 1 lite barn. Fornøyd med det:) All inclusive er fantastisk, jeg elsker det når vi er på ferie med barn! Så deilig at ungen kan hente seg is og brus, og man slipper planleggingen "er det nok drikke på hotellrommet, hvordan blir det å dra ut med alle ungene for å finne sted å spise på kveldene, osv". Såå deilig å bare gå å hente det man vil når man vil! Anonymous poster hash: b8ed7...6aa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Vi har leid leilighet på 150 kvm med sengeplass til 8 personer, svømmebasseng og bil i garasjen i Malaga, Spania. En nordmann som eier leiligheten og han leier ut til ukespris. Er man tidlig ute får man veldig billige flybilletter, og du får fine leiligheter/hus for 10.000 til 15.000 kr uka. Vi har også 4 barn og hotell synes vi blir for dyrt i forhold til å leie hytte/hus/leilighet. Sjekk Finn.no http://www.finn.no/r/feriehus-hytteutleie/result?geoidtaxonomy=20000%2F25002%2F-134&SLEEPING_CAPACITY_FROM=8&SLEEPING_CAPACITY_TO=8&sort=0&FACILITIES=Sv%F8mmebasseng Anonymous poster hash: 15f09...751
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Vil du fortelle hvor og med hvilket selskap? Vi sliter litt med å finne noe for 6 som ikke blir for dyrt. Anonymous poster hash: cbbef...138
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Takker for tips om Finn.no, men jeg har ikke lyst til å leie leilighet. For meg er litt av greien er å ha (nesten) helt fri fra alle gjøremål. Ikke handle, ikke lage mat, ikke vaske osv. På et hotell blir det bitte litt rydding, og så må vi som regel vaske noen klesplagg i vasken, men ellers er det skikkelig ferie fra alt sånt Barna våre er også veldig sosiale, så jeg ser for meg at de hadde kjedet seg litt dersom det ikke var mange andre barn like ved. Nå har de mulighet til å bli kjent med andre barn som de kan være med. Den ferien i mai/juni var jo vanvittig billig! Dessverre er ikke det et alternativ for oss siden vi har skolebarn, vi må rette oss etter skoleferiene. HI Anonymous poster hash: 8c2c1...828
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Vil du fortelle hvor og med hvilket selskap? Vi sliter litt med å finne noe for 6 som ikke blir for dyrt. Anonymous poster hash: cbbef...138 Startour og i nærheten av Alanya i Tyrkia Jeg synes også det var vanskelig å finne noe selv, så jeg gikk til et reisebyrå og fikk utrolig god hjelp der. De har litt andre søkemotorer enn det man har hjemme, så de klarer veldig fort og greit å finne alternativer som passer til kriteriene man har. Hun jeg snakket med fant fem gode alternativer til oss på en drøy halvtime HI HI Anonymous poster hash: 8c2c1...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå