Gå til innhold

Pålegg til 1 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til pålegg som er sunne og gode. 1 åringen får for det meste leverpostei og makrell i tomat. Savner litt variasjon. Hun liker litt Jarlsberg, ellers er ikke hvitost det store. Hun likte også kalkunpålegg, men det er heller ikke topp for tiden..

Anonymous poster hash: dbfa2...32d

Fortsetter under...

Skrevet

Prøvd falukorv? Smøreost etc, her er mini veldig glad i kaviar faktisk :) går som regel i det , leverpostei , smøreost, gulost, skinke, salami , prim ..

Anonymous poster hash: 2aa24...5d2

Skrevet

Fruktmos! Funket ikke på min, men på venners barn. Sunnere enn syltetøy. Eller most banan.

Anonymous poster hash: 04c2a...1fb

Skrevet

Fiskepudding? Kokt skinke?

Hva med cottage cheese og banan?

Skrevet

Jeg har så og si gitt dem det meste. Det meste av skinke, leverpostei, makrell i tomat, kaviar, egg, baconost, hvitost, reker (populært å kunne spise en og en av skiva), most banan, prim, kyllingsalat, most avokado… 
Det eneste jeg ikke har gitt er sjokoladepålegg og syltetøy, og mat som inneholder mye salt og sukker. Ellers har jeg testet ut mye, og prøvd meg frem. Her har det meste gått ned på høykant :)

Anonymous poster hash: 03278...285

Annonse

Skrevet

Smøreost, kaviar, prim og syltetøy. Er lov å spise prim og syltetøy også. Ja, takk til variert pålegg. Lær barna opp til å spise det meste. Er nok tragiske spiseforstyrra barn.

Her er yndlingspålegget. Leverpostei og skinkeost. Men får litt av alt egentlig.

Anonymous poster hash: 8f005...d96

Skrevet

Leverpostei, rekeost, prim, ost og syltetøy går det i her. Spiser det meste.

Anonymous poster hash: a4550...8e9

Skrevet

Prøvd falukorv? Smøreost etc, her er mini veldig glad i kaviar faktisk :) går som regel i det , leverpostei , smøreost, gulost, skinke, salami , prim ..

Anonymous poster hash: 2aa24...5d2

Spekemat og kaviar inneholder alt for mye salt for en på 1 år!! Sliter også med å finne smøreoster som har minimalt med salt, men må kanskje lete mer. For det er genialt med smørepålegg som lille ikke bare plukker av :)

Anonymous poster hash: dbfa2...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...