Gå til innhold

Løsvipper og løshår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker "alle" det for tiden?

Man ser jo godt at det er fake. Teit!

Anonymous poster hash: 7bb7b...6a2

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror jeg er en av de få som ikke har hatt løs hår en eller annen gang..

løsvipper ser så ekkelt ut å få på..

Anonymous poster hash: b7db1...869
Skrevet

Ingen kunne se at jeg hadde exstensions som jeg har fått nå nylig ;)

Anonymous poster hash: 943ad...6be

Skrevet

Jeg har bare hatt løst hår når jeg ammet jeg, da ramlet det av meg i klaser..

Å, løshår, som i løshår? Nei, jeg ble avskremt med det og "ricky lake show" og hennes "weed spesial show" grøss..

Og løsvipper er ikke pent, det viser uansett hva dere som har det tror. Når dere blunker med øynene viser limen. :)

Anonymous poster hash: ebba8...70d

Skrevet

Aldri hatt behov for juksehår. Har hatt falske vipper fra salong én gang ... hehe ... fryktelig ubehagelig 😂😂😂

Jeg har ekstremt kraftig blunkerefleks. Jeg blunket og myste som en gærning. Kjentes ut som jeg hadde et insekt i øyet. Aldri mer :P

Skrevet

Nysserrig av meg, hvor kan man kjøpe extentions?

Anonymous poster hash: d5342...a15

Annonse

Skrevet

Aldri hatt hverken løsvipper eller løshår. Det er virkelig ikke pent! Men ser veldig godt på de som har det. Noen tror jeg bruker løsvipper, men det er bare fordi de er lange og fyldige :)

Anonymous poster hash: 9d45c...3b9

Skrevet

Aldri hatt og kommer nok aldri til å få det heller. ;)

Jeg farget og bøyde vippene mine en gang i salong, og det synest jeg var genialt. Det viste godt. Bare synd at det var dyrt og varte bare 6 uker.

Skrevet

Har hatt extensions én gang, det var mye jobb å holde det pent. Vippeextensions har jeg hatt lenge, det er ingen som vet at jeg har det. Cluet er å ikke ta kunstig lange, det ser bare ut som jeg har en usedvanlig god mascara.

Anonymous poster hash: 8807f...c29

Skrevet

Håret mitt er lengre enn extensions så det blir ikke pent på meg, og falske vipper gidder jeg ikke da du knapt nok har egne vipper igjen når de falske detter av. Da får det holde med det man alt har gitt!

Anonymous poster hash: fe72a...81a

Skrevet

Nysserrig av meg, hvor kan man kjøpe extentions?

Anonymous poster hash: d5342...a15

Rapunzel of Sweeden

Bobbys

Anonymous poster hash: 6f5b2...a5c

Skrevet

Bruker nå og da "halvvipper" til festsminke. Har korte øyenvipper selv, og bruker da vipper type "naturlig" som jeg deler i to, slik at bare ytterste del av de naturlige vippene får "ekstra"....Men ofte prøver jeg sette de på, og ender opp uten. Det er dette med limet da. SKAL ikke synes, men noen dager så er det umulig og få de fint på.. Og umulig og sminke over det lille av lim som synes...Da blir det og rive av vippene og starte make-upen på ny.

Om man ser det er kunstig? EN gang har jeg fått spørsmål om det ER mine vipper eller ikke. Da hadde jeg "gått crazy" og prøvd "glam-vipper", de minste av disse, vel og merke. Aldri mer, følte de ble for tunge, rett og slett. Og ja, spørsmålet var også med på den avgjørelsen.

Når det kommer til løshår og vipper, fullt lovlig, mener jeg. Men det bør være en "hemmelighet"....Man skal se ut som en "bedre versjon" av seg selv, men ingen skal kunne se at man jukser.

Anonymous poster hash: 52df1...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...