Gå til innhold

Svaaaak strek? Noen som ser den?

Anbefalte innlegg

Vet det er frustrerende men du må nok smøre deg med tålmodighet;-) Tar ofte mer enn 2-3mnd før du blir gravid.

Ja vet, men er veldig frustrerende og:/ men hva gjør jeg nå, har vanligvis sykulus på 31 dager og nå 28 dager? Hva skal jeg gå etter?

Anonymous poster hash: e8b39...4a5

Ha sex annenhver dag😊

Det er dessverre ikke mulig, da mannen er borte 14 dager i måneden hver måned :-/

Fortsetter under...

Vet det er frustrerende men du må nok smøre deg med tålmodighet;-) Tar ofte mer enn 2-3mnd før du blir gravid.

Ja vet, men er veldig frustrerende og:/ men hva gjør jeg nå, har vanligvis sykulus på 31 dager og nå 28 dager? Hva skal jeg gå etter?

Ha sex annenhver dag😊
Det er dessverre ikke mulig, da mannen er borte 14 dager i måneden hver måned :-/

Ok. Ha sex annenhver dag rundt eggløsning. Du vet jo ca.når eggløsning er og når mannen er hjemme er det bare å kose seg😉

Ha sex annenhver dag😊

Begynn med temping - superkjekt! Da vet du når du har hatt el og kan se om dere har 'truffet' el. Du kan slappe av etter el og slipper å få håpet opp dersom dere ikke traff el sen perioden. Anbefales! Ble selv gravid andre mnd etter jeg startet med det :)

Kanskje ikke relatert til dette, men hvordan får dere lastet opp bilder? Jeg har også testen svakt possitivt idag, men får ikke lastet det opp i håp om at noen kan gi meg svar!! Hvordan gjør dere det? ;)

tinypic.com last inn bilde der og kopier linken og legg linken ut her :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...