Gå til innhold

Svaaaak strek? Noen som ser den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innbiler meg at det er en veldig svak strek her, noen som ser den ?

Anonymous poster hash: e8b39...4a5

post-42-74145_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er i såfall VELDIG svak. Synes først jeg kunne skimte den, men så ble jeg litt usikker. For om jeg prøver å fokusere på samme måte på et punkt litt lenger bort synes jeg nesten jeg kan innbille meg det der også. Men ble veldig usikker

Anonymous poster hash: 514fb...834
Skrevet

Jeg ser ingen strek. Test deg igjen 😊

Skrevet

Jeg ser ingen strek. Test deg igjen 😊

Takk for svar begge 2 :) skal teste igjen om noen dager :D

Skrevet

Ville nok testet igjen om noen dager for å ikke få opp forhåpningene :)

Skrevet

Nei, ser absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 0b68d...7a1
Skrevet

Okay:) ja jeg skal teste på nytt om noen dager:) har ikke noen forventninger , men må innrøme jeg har et lite håp :P

Skrevet

Okay:) ja jeg skal teste på nytt om noen dager:) har ikke noen forventninger , men må innrøme jeg har et lite håp :P

Håper du får ønsket ditt oppfylt :)

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Takk :)

Har bilde av samme testen, men da uten å forstørre bilde, sambo ser ikke streken, så jeg smører meg med tolmodighet. Selv om det er veldig vanskelig :-p http://i62.tinypic.com/9lfrsk.jpg

Skrevet

Lurer på å teste igjen om 2 dager, eller bør jeg vente lenger? Noen andre som *ser* streken ?

Skrevet

Lurer på å teste igjen om 2 dager, eller bør jeg vente lenger? Noen andre som *ser* streken ?

?

Skrevet

Jeg kjøpte en haug med billigtester og testa så og si hver dag. de er mer sensitive også, så viser tidligre enn de fra apoteket. Ulempen ved å gjøre det er at den store sjokkgleden blir litt borte, for man går å tror man er gravid før man evt får bekreftet det. Ville nok ventet litt mer enn to dager pga det. Angrer veldig på forrige graviditet at jeg fant det ut så gradvis

Skrevet

Jeg kjøpte en haug med billigtester og testa så og si hver dag. de er mer sensitive også, så viser tidligre enn de fra apoteket. Ulempen ved å gjøre det er at den store sjokkgleden blir litt borte, for man går å tror man er gravid før man evt får bekreftet det. Ville nok ventet litt mer enn to dager pga det. Angrer veldig på forrige graviditet at jeg fant det ut så gradvis

Okay , takk for svar :) men ser du noe strek på denne? Eller ligger det bare i mitt hode? :P

Gjest 3 små ♥
Skrevet

Ser ingen strek dessverre. Mulig det bare er en skyggestrek? Siden det ikke er farge på den tenker jeg. Håper jeg tar feil da😊 Lykke til!

Skrevet

Okay , takk for svar :) men ser du noe strek på denne? Eller ligger det bare i mitt hode? :P

Jeg som svarte som #3, ser ingenting tydelig, men vet det er lett å lete etter

Skrevet

Jeg ser ingenting, og jeg pleier å være flink til  se slike svake streker. Men jeg har hatt og sett så mange skyggestreker at jeg ville bare stolt på en lett synlig rosa strek. Så uansett om jeg hadde sett en svak strek ville jeg ikke stolt på den..

Anonymous poster hash: 119b0...f95
Skrevet

Jeg ser ingenting, og jeg pleier å være flink til se slike svake streker. Men jeg har hatt og sett så mange skyggestreker at jeg ville bare stolt på en lett synlig rosa strek. Så uansett om jeg hadde sett en svak strek ville jeg ikke stolt på den..

Anonymous poster hash: 119b0...f95

Oksy, får bare vente å se da :)

Skrevet

Det er jo barre og teste i dag. Kva er problemet med det ?

Anonymous poster hash: 6801c...9d6

Skrevet

Begynnte å blø i dag :-/ gir snart opp :-/ prøvet siden desember, hvet mange har prøvd mye lenger. Men blir så skuffet hver måned :-/

Skrevet

Vet det er frustrerende men du må nok smøre deg med tålmodighet;-) Tar ofte mer enn 2-3mnd før du blir gravid.

Skrevet

Vet det er frustrerende men du må nok smøre deg med tålmodighet;-) Tar ofte mer enn 2-3mnd før du blir gravid.

Ja vet, men er veldig frustrerende og:/ men hva gjør jeg nå, har vanligvis sykulus på 31 dager og nå 28 dager? Hva skal jeg gå etter?

Skrevet

Begynnte å blø i dag :-/ gir snart opp :-/ prøvet siden desember, hvet mange har prøvd mye lenger. Men blir så skuffet hver måned :-/

GIr snart opp? Det er helt normalt at det tar 8-12 mnd for friske par å bli gravid. Hilsen en som er prøver på 3. året.

Anonymous poster hash: c1668...6df

Skrevet

Ja vet, men er veldig frustrerende og:/ men hva gjør jeg nå, har vanligvis sykulus på 31 dager og nå 28 dager? Hva skal jeg gå etter?

Ha sex annenhver dag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...