meg_og_gutta Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Nå kom jeg plutselig på at jeg leste en gang at kanel kan sette i gang fødsel... Eneste jeg har klart å spise til "middag" de fire siste dagene er risgrøt, og da selvsagt med kanel og sukker på. Er det farlig i første trimester? Har spist én bolle hver dag siden søndag, og hatt på ca en spiseskje kanel på hver...
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Hvis du leser helt siste fakta http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article670313.ece Kos deg
meg_og_gutta Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2015 Normale mengder ja 😂 Men etter å ha spist grøt med kanel i flere dager, føler jeg ikke at jeg kan gjemme meg bak at det er normale mengder Derfor jeg spør
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Kanel er jo giftig og kan føre til lederskapet i de mengdene der. En teskje hver dag er fire ganger høyere enn anbefalt mengde for barn og dobbelt så mye som anbefalt for voksne. Så jegblir ikke spist så mye som gravid. http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/saa-lite-kanel-er-for-mye/a/10063949/ Anonymous poster hash: d58c0...0d0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 ...leverskader... Anonymous poster hash: d58c0...0d0
meg_og_gutta Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2015 Da dropper jeg grøten i dag
IreneUtålmodig Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Er da godt med grøt uten kanel å? :-P *fikkveldiglystpågrøt*
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Oj...Og jeg som spiste rømmegrøt med mye kanel igår Anonymous poster hash: 3d75f...1cf
meg_og_gutta Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2015 Njæææ, det er vel best med massssse kanel på 😄 Sto over i dag... Men altså, tror ikke det er farlig å ha spist kanel fire dager på rad. Er snakk om mengder, og langvarig dilla på grøt Det ble ikke grøt i dag da 😄
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Hysteri. Det finnes annen mat som er tilsatt kanel. Husk og skvis det ut og da. Sæd er jo med på og starte fødselen husk slik at gubben ikkje sprøyter inn. Anonymous poster hash: e8641...f0b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Hysteri. Det finnes annen mat som er tilsatt kanel. Husk og skvis det ut og da. Sæd er jo med på og starte fødselen husk slik at gubben ikkje sprøyter inn. Anonymous poster hash: e8641...f0b Du er vel en slik som ikke tror på forskning - eller verre - setter ditt behov foran ditt ufødtes barn. Tipper du ikke har mye skolegang. Anonymous poster hash: d58c0...0d0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 Hysteri. Det finnes annen mat som er tilsatt kanel. Husk og skvis det ut og da. Sæd er jo med på og starte fødselen husk slik at gubben ikkje sprøyter inn.Anonymous poster hash: e8641...f0b Du er vel en slik som ikke tror på forskning - eller verre - setter ditt behov foran ditt ufødtes barn. Tipper du ikke har mye skolegang. Anonymous poster hash: d58c0...0d0 Har 6 barn og forsking ja ja ein dag er det slik og ein annen gong tilbake der dei starta. Tilogmed forskere er uenige med andre som forsker på samme ting. Skulegang kva har det med detta og gjøre ? Anonymous poster hash: e8641...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå